Ik vind het echt zoooooooo spannend!!! De dag kan me niet snel genoeg gaan, morgen om kwart over 10 eindelijk duidelijkheid!!!!
Oh dat snap ik zo goed he! Ik vind dit zo’n bijzonder verhaal. Die testen lopen echt wel op dus ben zo benieuwd wat hier uit gaat komen!
wow wat een mooie test en een bijzonder verhaal zeg! Ik hoop dat je morgen een heeeeele mooie echo krijgt! Ben benieuwd, kom morgen zeker nog even spieken
Vanmorgen de echo gehad en nog niet veel duidelijkheid over wat er nu aan de hand is. Op de echo was iets in de baarmoeder te zien maar het leek niet op een zwangerschap. Wel was er een holte van 3.5 cm te zien op de rand eileider/baarmoeder wat een cyste kon zijn maar ook een geel lichaam. Ben nu meteen overgedragen aan de gynaecoloog. Hoop vandaag nog bloed te mogen prikken om mn hcg te bepalen en beginnen te volgen en evt vandaag ook nog meteen naar de gyn. Ik ben op het moment kwaad en verdrietig, waarom gaat het nou nooit es zoals het hoort bij mij.
Nou maandag om half 4 nog een echo bij de gyn en bloedprikken.... Ik kan de gedachte dat het een bbz is niet van me afzetten. Al van het begin af aan niet.
Nou kan ik me voorstellen. Heb het zelfde gevoel gehad. Voelde me soort tikkende tijdbom ofzo. Gelukkig zat ik er naast. Sterkte met de onzekerheid.
Dat tikkende tijdbom gevoel indd, zit echt te wachten op enorme buikpijn en bloedverlies! Jij uiteindelijk wel een goede zwangerschap gehad?
Nee helaas maar "gelukkig" wel een gewone vmk vervolgens nog wat restweefsel wat nog hcg aanmaakt maar er na 10 dagen ook nog vanzelf uitkwam.