Nog een paar uur en dan weten we hopelijk iets meer, clearbleu gaf vanmorgen 2-3 aan wat niet klopt uitgaande van wanneer ik denk dat mn eisprong is geweest. Dan zou ik nu 6.3 weken zijn, maar als ik uitga van dat de bloeding een innesteling is geweest dan zou het wel kloppen. Ook bij een bbz zou het kunnen kloppen omdat je hcg dan niet zo snel stijgt als normaal toch?!?! Pfff de onzekerheid is echt killing zeg, inmiddels wel een lading zwangerschapsklachten erbij gekregen. Mn tieten/tepels doen zeer, zwaar gevoel in mn bekken, smorgens wat misselijk, ruik alles super sterk, sommige dingen ruiken ineens vreselijk vies en kan al janken om een zielige reclame. Ok nog 5 uur en 3 kwartier te gaan!!!
Jeetje, wat een rollercoaster zeg!! Hoop voor je dat het embryootje toch verstopt in je baarmoeder zit en het geen bbz is. Waarom hebben ze je niet meteen op hcg laten prikken afgelopen vrijdag? Vind het een beetje laks en onvoorzichtig om je nog 3 dagen zo te laten lopen...
Bij de echo vandaag was een iets grotere holte met vocht (zag er niet uit als een vruchtzakje) te zien in mijn baarmoeder. Ook waren er niet 1 maar 3 cysten te zien buiten de baarmoeder en vocht in de douglas holte. Meteen bloed laten prikken en net de uitslag doorgebeld gekregen, mijn hcg is 1200. De gyn gaf aan dat het kon wijzen op een bbz maar het kan ook zijn dat de holte met vocht zich door die waarde snel vormt naar een vruchtzakje en de zwangerschap gewoon korter is dan we dachten. Ik moet nu woensdag of donderdag weer bloed laten prikken, deze uitslag word dan met spoed doorgegeven aan de gyn. Daar heb ik dan 2 uur later weer een echo en krijg dan ook de hcg waarde te horen. Hopelijk weten we dan eindelijk of het een bbz is of toch een prille zwangerschap. Pffffffffffff...............
Jeeeetje. Ik hoopte zo op duidelijkheid!!! Nu duim ik gewoon mee coor goed nieuws woensdag. Sterkte!!
Lia wat een vervelende situatie voor je. Ik hoop dat het natuurlijk een gewone zwangerschap is maar het verhaal is erg vreemd. Een BBZ daar zit je zeker niet op te wachten. Heel veel sterkte gewenst ❤
Dank je wel voor al het duimen!!! Donderdag mag ik me weer melden, om half 10 bloedprikken en om 12 uur bij de gyn voor de uitslag en de echo.