Nou mn hcg was van 1200 naar 1800 gegaan en dus te weinig gestegen. In mn baarmoeder was nog steeds alleen maar de kleine holte met vocht te zien en mn linker eileider was iets verdikt. Conclusie buiten baarmoederlijke zwangerschap, nu zaterdag terug om weer bloed te prikken en een echo. Als mn hcg dan gedaald is mag ik weer naar huis gezien mn lijf het dan zelf oplost. Is het weer gestegen dan word ik die dag nog geholpen, moet me dus ook nuchter melden. Ook al riep ik dit al van het begin af aan ik ben er toch flink kapot van, ben voornamelijk kwaad. Alsof bijna 1.5 jaar proberen, een vroege miskraam en een curretage nog niet genoeg waren......neeeeeeeh joh!!! Laten we er nog een bbz tegenaan gooien.....
Jeetje meid wat heftig Natuurlijk doet dat zeer ondanks dat je het had verwacht. Heel veel sterkte en ik hoop dat zaterdag blijkt dat je lijf het toch zelf op heeft gelost
Jeetje, wat een rollercoaster! Heel veel sterkte meid.. ik hoop dat je lichaam het zelf opruimt.. hoe dan ook, het is en blijft @&#!