auw

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ze trapt steeds zo op mijn blaas!!!
    Van de week was het gevoel zo vies dat het wel leek alsof ze eruit kwam bij het plassen!! Blijkbaar vindt ze het fijn op mijn blaas....maar mama dus niet!!:x

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hier nog 1 dametje die het onderin heeeel leuk vind ........ mijn blaas staat op nr. 2 maar met stipt op nummer 1 staat de "uitgang".
    Echt, gewoon keihard naar beneden duwen etc (ze ligt hoofdligging, dus trappen kan niet ;)). En zijn het de ellebogen/schouderbladen en hoofdje wat flink duwt!
    Dat doet ook giga pijn en is flink irritant !!

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ja voetjes of hoofdje ik weet het niet wat het is....
    Soms voel ik haar meer rommelen en de trapjes voel je natuurlijk duidelijk.....
    Maar ik voel haar bijna nooit bovenin?

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik ook bijna niet hoor.
    Wel een aantal keer per dag, maar als ik dat neerleg naast het aantal trappen/beweging die ik over de hele dag, dan voel ik haar idd 90% van de tijd beneden.

Ik heb mijn placenta op mijn buikwand liggen (van boven naar beneden) dus dat verklaart ook een hoop ;)
    Net als dat ik haar vaker links voel en rechts amper (placenta loopt rechts van mijn navel)

5. Alita

Alita Niet meer actief

hmm ik heb volgens mij niet mijn placenta aan de voorkant.....

6. Alita

Alita Niet meer actief

mag ik je even een andere vraag stellen?

Wat zie ik nu op je avatar? Een echo dat zie ik maar ik kom er niet zo uit wat ik nu zie?

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Haha, je kijkt onze meid recht in het gezichtje aan. Zij heeft het koppie iets naar rechts.
    Boven dus bolletje en onderin een beetje puntig-uitziend kinnetje.
    De rechtkant van het gezichtje zit een beetje verborgen in de baarmoeder, maar links zie je duidelijk het oogje, neusje en ook (zwart vlekje) mondje ;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

aaahhhhhh nu zie ik het hahahahahaha

9. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    Onze meid gebruikt mijn blaas volgens mij als trampoline. Hoogst irritant, loop continu naar de wc...

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja vooral als j moet plassen maar je denkt nog effe wachten en dan kun je dat gewoon niet want mevrouw trapt erop!! grrrrrr

11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Haah, hier ook een. Vooral als ik in een winkel ofzo sta, dus dan moet ik naar de wc en er nog voor betalen ook, en dan zit je op de wc, komen er 3 druppels uit...

Heb al gedreigd haar zakgeld in te houden voor elke keer dat ze het doet, maar dat werkt ook al niet hihi.

12. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Klinkt bekend... Hier zit onze boy ook continu in mijn blaas te porren, althans, zo voelt het ;) Hij ligt erg laag en voorlopig ook nog in stuit dus het voelt alsof hij continu op mijn blaas zit. Loop ook de hele dag heen en weer naar de wc voor een paar druppels....

Deel Deze Pagina