Wel, niet, wel, niet, help!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ima28, Mar 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Ik geloof dat ik dat hierboven al verwoord en omschreven heb, duidelijk.

2. LilPoppy

LilPoppy Niet meer actief

DANK JE! Precies wat ik steeds zeg, belachelijk! Alleen zodat je evt kan zeggen "Ja ik zei toch al dat het niet goed zou zitten?" :rolleyes:

TS Gefeliciteerd!!

NdNk likes this.
  3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Dat niet alleen maar zijn ook best wel gevaarlijke uitspraken die dusdanig veel stress op kunnen leveren.
    En je kan weet ik veel hoeveel ervaring hebben met testen....het is hetzelfde als met bevallen. Iedere vrouw, ieder mens is uniek. Het kan een soortgelijk verhaal zijn, maar toch altijd anders ;)
    Dus dat over meningen geven slaat echt kant nog wal. Het lijkt er meer op dat deze personen (te) graag hun mening geven en het wordt weggezet als: ja maar vrouwen willen graag een eerlijke mening.
    Ik denk....dat we gewoon allemaal graag gerust gesteld willen worden, steun zoeken of vreugde delen.
    Niet meer en niet minder.

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
  5. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Sorry voor de radiostilte, gister een drukke dag gehad en vroeg naar bed want ik ben kapot om 19.00 uur

Mijn testen hier gedeeld om te vragen wat andere ervan denken en of ze hetzelfde zagen dan ik. Sommige ware positief en sommige negatief. Dat negatieve hoor je liever niet maar ik vind de reacties heel logisch en eerlijk en ben er blij mee! Anders had ik niks moeten vragen.

Met mij gaat het goed!
    Gister de vk gebeld en een afspraak gemaakt voor maandag 16 april. Ik ben dan 8.5 weken volgens de vk, gezien vanaf mijn laatste menstruatie. Nog even wachten en tot die tijd vind ik het super spannend maar tot nu toe nog steeds goed nieuws dus! Met testen ben ik na zondag gestopt.

Als ik naar de vk ben geweest zal ik een update plaatsen....mag dat gewoon nog in dit topic? (Ik heb geen idee of ik een nieuw onderwerp aan moet maken)

6. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Graag in dit topic!! Altijd leuk om mee te kijken!

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Die vermoeidheid ook ;)
    Fijn dat de eerste afspraak gepland staat!

8. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Doe ik!

9. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Ik ben helemaal niet zo'n zeur normaal gesproken maar echt, ik ben zo moe 's avonds komt misschien mede door die peuter van 2.5 jaar die rond stuiterd hier

NdNk likes this.
  10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Ik snap dat! Hier wordt het wat beter lijkt het. Maar we liggen er de laatste weken rond half 9 in.
    En overdag ben ik niet vooruit te branden. Nergens zin in. Geen energie. En een kleuter en peuter thuis die toch enigszins vermaakt moeten worden en beiden niet meer slapen overdag, helaas.

11. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Die van mij slaapt gelukkig wel overdag.....Soms bijna de hele middag hihi. 'S avonds inderdaad vroeg erin de komende tijd

12. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Vanmorgen is moeders voor moeders langs geweest.....Ik ben blij!

Attached Files:

mamaki, Maev, margarethd and 6 others like this.
  13. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Prachtige test! Lekker genieten! Gefeliciteerd!

14. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Woensdag einde middag plots bruine afscheiding. Donderdagmiddag vk gebeld en die zei me dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat het vaker voorkomt. Vrijdagochtend was het ineens rood tijdens het afvegen na het plassen, schrok me rot. Meteen weer vk gebeld en ik mocht meteen komen.

Op de echo zag ik helaas niet wat ik wilde zien. Er was een heel klein zakje te zien maar dat was zelfs te klein voor 5 weken zwangerschap en ik zou al 7 weken zijn volgens de 'officiële' telling. Dat was even een flinke domper. Donderdagmiddag mag ik weer terug komen om te kijken of het zakje is gegroeid of niet.

Het vloeien is overdag nagenoeg gestopt alleen smorgens na mijn eerste toiletbezoek heb ik een flinke veeg donkere afscheiding, de rest van de dag niks.

Zo dubbel allemaal dit. Vorige week een knaller, voel me op en top zwanger en toch hangt er een hele zwarte wolk boven me

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Jeetje! Wat een spanning! Zo niet tof! Wel fijn dat je nog terug mag komen! Dat betekend dat de vk of gyn. het niet direct zien als niet goed.

Ik ga heel heel hard voor je duimen dat dit goed gaat komen! ♡

16. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
  17. Lentezon18

Lentezon18 Niet meer actief

Ja hoe gaat het nu? Heb je verhaal zojuist gelezen.. wat een onzekere periode zeg!

18. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Helaas slecht nieuws. Het vloeien is toch erger geworden en wat we al vreesde werd waarheid, een miskraam
    Afgelopen donderdag terug geweest naar de vk en daar werd het bevestigd...mijn baarmoeder is leeg.

Met een leeg en raar gevoel naar huis en afwachten en hopen dat het vanzelf opgelost werd door mijn lichaam. Gister is het vloeien eindelijk gestopt en kan ik er punt achter zetten en voorzichtig weer vooruit kijken. De afgelopen 2 weken waren verschrikkelijk en heb me nog nooit eerder zo raar gevoeld. Nu is het tijd om het een plek te geven en af te sluiten.

Ik wil iedereen hier bedanken voor haar opmerkingen, adviezen en steun! Ik hoop snel een nieuw positief topic te kunnen starten en jullie goed nieuws te kunnen mededelen.

margarethd likes this.
  19. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Dat is niet het nieuws waar je op zit te wachten... jakkes! Sterkte met verwerken en hopelijk snel een plakker!

ima28 likes this.
  20. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Ik lees net je verhaal.. wat vreselijk! Heel veel sterkte de komende tijd!

ima28 likes this.

Share This Page