Wel-Niet. Wel-Niet. Nog 6 dagen voor test

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolie78, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek word ik er van!!
    Hoe positief ik verleden week was komt nu de negatieve gevoelens om de hoek kijken.
    Eergisteren werd ik wakker met het gevoel dat het niet gelukt is. De avond ervoor kreeg ik steken in me buik. Dacht he dat is innestelingssteek maar waarom mijn gevoel veranderd is weet ik niet.
    Nu begrijp dat ze zeggen dat de laatste week een hel is.
    Niet alleen omdat het zolanggggg duurt maar ook de twijffels die komen.
    1x in me leven wil ik een positieve test. En na 7 jaar hoop ik echt die volgrnde week in me handen te hebben.

Zo dat lucht op!! En nu weer positief denken!!

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Jolie, wat de wachtweken zijn hel!!!
    Ik had bij m'n ICSI ook zo'n positief gevoel en dat ebde weg in de 2e wachtweek. Maar dat was angst!!
    Ik bleek toch zwanger :D:D:D.

Ik duim voor je!!! Zit zelf sinds gisteren op het wachtbankje ;).

Heb jij een verse TP of een cryo?

3. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Hoi Jolie

ik mag ook over 6 dagen gaan testen, dus zit in hetzelfde schuitje. Ik hink een beetje op 2 benen. is het wat ik voel, echt wat ik voel of is het wat ik denk dat ik voel. Maar als ik dan weer een pijnscheut in mijn rechterborst krijg of zoals nu, het gevoel heb of ik een kleine strak staande ballon in mijn buik heb, weet ik het niet.

Ik vind het idee prettig dat het misschien wel zo is, maar spreek de woorden niet uit. het kan ook gewoonweg niet zo zijn.
    dus ik begrijp wel wat je bedoelt, maar probeer me zo min mogeljk te laten leiden door de beide gevoelens. En dat is een behoorlijke uitdaging....;)

4. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Zonnestraal . Fijn dat het voor jou goed is uit gepakt. Geef mij weer een vertrouwen.
    En spannend weer voor je. Hoop het zo dat het weer gelijk goed zit voor je.
    Het is mijn 1e terugplaatsing van een embryo. Deze week krijg ik te horen of er 1 de vriezer ingaat.
    Maar ik baal zeker van mijn gevoelens, hopelijk eindig ik net als jij met een positieve test.

5. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dievine . Dat schept gelijk een band dezelfde dag testen ;)
    Wat lijkt het zo lang te duren voordat het maandag is.
    Voor jou ook ivf en je 1e kindje?

6. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Veel sterkte jolie!

Ik duim voor je dat je dan nu gewoon die positieve test krijgt!!

7. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel kiekeboo, en jij gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Spontane zwangerschap?

8. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Ja officieel mag ik ook maandag testen, maar doe dat zondag al. Mijn moeder is dan jarig en tijdens diner zouden wij heel graag het goede nieuws willen vertellen (als er goed nieuws te melden is ;) ). Het is ons eerste kindje via icsi.

Maar wat voel jij nu dan? Ik heb wel verschillende kwaaltjes die ik normaal bij een periode niet heb. Sommige streep ik weg vanwege de progesteron die ik moet toedienen. En dan blijft er een beetje over.

9. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hoi meiden!!

Ik zat hier wat rond te surfen ter afleiding..want ik mag ook maandag testen!!
    Heel herkenbaar die onzekerheid en twijfels. Gek word ik er van en de tijd gaat zooo langzaam.
    Ik zit bijna te hopen op een steek of licht bloedverlies maar hier nog totaal geen tekenen :)
    Spannend he?! Ik duim voor jullie!

10. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    hey mayfair

ja spannend is het zeker. ik ben er wel vaker op een dag mee bezig, maar dat komt omdat mijn lijf ook allerlei steekjes heeft her en der. Gelukkig werk ik fulltime..dus heb momenten dat ik er gewoonweg niet mee bezig kan zijn. Maar spannend! dus 3 meiden die op maandag mogen testen!!

ben erg benieuwd!:D

11. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dievine, wat zou dat zeker een mooi kado zijn!!
    Hoop het zo voor je.
    In mijn leven is niks vanzelfsprekend geweest dus ik wist dat ik hier ook veel moeite voor moest doen.
    Daarom hoop ik dat ik dan ook gelijk positief mag testen.
    Paar dagen na terugplaatsing kreeg ik last van menstruatiegevoel, zondag steekjes en nu heel af en toe menstruatie krampjes.
    Mijn reuk is heel sterk geworden sinds gisteren maar voor de rest nergens last van.
    Ja vandaag chagrijnig maar daar heb ik vaker last van :)
    Ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn maar gaat echt automatisch.
    Daarom duren de dag ook lang.
    Het weekend ga ik bij me schoonouders logeren en dan ga ik ook zondag testen. Me man is weg voor zijn werk 3 weken dus wil dan wel in zijn "*buurt*"tetsten.
    Misschien brengen ze wel geluk :)

Hoi Mayfair, ook welkom.
    De 3 musketiers!!
    Ben je ook onder behandeling bij EMC?
    Je 1e kindje? En via IVF?

12. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Nee ik ben onder behandeling in Spijkenisse.
    Gelukkig is de gyn daar wel goed ;)
    Ik zit in het puregon/pregnyl traject met (voor alsnog) natuurlijke bevruchting.
    We hebben al een dochtertje van 2 via hetzelfde traject maar mijn PCOS is toegenomen dus het is net zo spannend als de vorige keer want we weten niet of het weer aan slaat.

13. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    oh nou Jolie78 (geboortejaar?) hoop het ook voor je en zeker fijn dat je man het dan nog te weten komt voordat hij vertrekt.
    grappig dat je andere kwaaltjes hebt als hoe ik t ervaar. Heb jij niet ook zo'n gevoel in je onderbuik van ballonnetje?

ja gaat automatisch, ik denk dat we allemaal wel erg de focus op je lijf legt in deze periode. Ik heb maandag vrij genomen van het werk, dat hoe de uitslag ook is, ik maandag voor mezelf heb om ermee om te gaan :)
    Waar ben jij trouwens onder behandeling jolie?

Mayfair: zou mooi zijn als het je nu weer zo zou lukken! Hoop t echt dat we zondag/maandag allemaal goed nieuws hebben!! bevallen we ook rond dezelfde tijd :D

14. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij wel dezelfde gynaecoloog? Daar word ik wel gek van, elke keer een ander.
    Maar ja hopelijk hoef ik nu nooit meer erheen. Want dan ga ik verder in Franciscus .
    Maar zeker ook spannend voor je.

En Dievine .....is me leeftijd Haha
    Of ik heb verkeerd geschreven maar me man is al weg :(
    Dus ik bel hem terwijl ik ga testen.
    Ik loop in het EMC . Jij?
    Ik heb wel een opgezette buik en veel honger daarom die grote buik ;)
    Maar zou dat niet kunnen komen van dat hormonen spuiten?

Nog 5 dagen!!!

15. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Ik zit bij geertgen in elsendorp. Deze ronde heb ik voornamelijk dezelfde arts gehad, maar de vorige rondes had ik steeds anderen. Heb ze wel allemaal gehad, dus weet ook bij wie ik me beter voel :)

je leeftijd? en dan toch eitjes creëren? :D das knap...denk dat je ergens in een medisch journaal komt te staan en wereldnieuws gaat worden hahaha...maar dan zijn we een beetje van dezelfde leeftijd :)

nog 4 dagen!! :p (tel vandaag al niet meer mee)

16. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Nou dievine, je doet net of jullie een stel ouwe taarten zijn :p
    Laat het dan wel een stel zwangere ouwe taarten zijn :D

Weer een dagje minder wachten dames!
    Hebben jullie al een test in huis? Welke test gaan jullie gebruiken?
    Hier verder nog geen "tekenen" behalve af en toe een zeurderig gevoel als bij menstruatie.

Ik had inderdaad ook verschillende artsen Jolie.
    Dat kan helaas niet anders want ze werken natuurlijk onregelmatige diensten.
    Maar fijn is het inderdaad niet, ik wist van te voren nooit wie ik had.

17. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    *proest**kuck**verslik* Oude taart?? maar dan wel met een bevrucht eivulling :D

Ik heb de testen vorige week al gekocht. 2 van t huismerk, daar beide moeders er 1 gaan claimen als het raak zou zijn. en 1 sensitieve test (die ga ik zondag gebruiken).

dat ballonnetje in mijn buik, wat ik gister had, is er vandaag niet...maar goed. Ik let nu natuurlijk overal op....

18. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik breek even in om jullie allemaal een knal positieve test te wensen aankomende maandag!!

19. Jolie78

Jolie78 Actief lid

14 jan 2010
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van je Bizzy!!!

Vandaag brief van het ziekenhuis me andere embryo kan niet de vriezer in. Daar ben ik heel opgelucht mee want ik vind het geen fijn idee dat er een begin van iets heel moois misschien nooit te wereld zou komen.
    Als me menstruatie komt dan moet ik wel weer helemaal opnieuw beginnen maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het goed zit.

Hoe zijn jullie mannen eronder?
    Mijn man weet zeker dat het goed zit, hopelijk zal ik hem niet teleurstellen. HIj heeft al een zoon van 14 en die woont bij ons maar ik zou zo graag hem een kind willen geven waar hij vanaf haar/zijn geboorte van kan genieten.

En nee ik heb nog geen testen gehaald.
    Ik haal ze zaterdag, want als ik zaterdag nog geen menstruatie heb gekregen dan weet ik zeker dat ik een positieve test zal hebben. (hoop ik haha)

Slikken jullie extra?
    Ik vitamine pillen voor zwangere vrouwen en 3x per dag tarwekiemolie. En 2 glaasjes granaatappelsap.
    Sowieso gezond voor ons oudere taarten hihi

20. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Hey Bizzy, that's the spirit! thnx....ik hoop dat we allemaal positief testen!

Mijn verloofde denkt het te weten, alsin zeker te weten. we spreken het gewoonweg nog niet uit. Ik ben nooit zwanger geweest en ik weet niet waar ik op moet letten. Hij is een echte kerel en praat er niet zoveel over, het houdt hem zeker bezig, dat merk ik aan de kleine dingen. Zo rookt hij niet meer in mijn bijzijn, heeft zo'n nepsigaret gekocht voor als het toch te koud wordt buiten, maar niet schadelijk is voor mij. geeft me een kusje meer op de dag, nam een extra bloemetje mee op de dag van tp...gewoon van die kleine dingen. ;)

deze 'oude-bevruchte-eivulling-taart':p slikt alleen mamma-pillekes maar verder niets. geen sapjes, olie of net wat.

Deel Deze Pagina