volgens mij is het met 'kunstmatig proberen' zelfs 30-35% (tenminste dat zij degene die t 'nonze pre' erin stopte ). 20% slaat op de normale manier zwanger worden...
Oooooooo dan hoeven wij ons helemaal geen zorgen maken. Ik durf nu steeds meer aan te denken hoe het zou zijn als ik zwanger ben en de bevalling. Krijg toch wel een warm gevoel.
Ik val dan wel in de 20 procent..hellup!! Hihi Al kun je met het tijdstip van de pregnyl en de klok er bij weinig missen hoop ik. Ik heb het wel sinds 2 dagen vreselijk koud ook al heb ik een dikke trui aan. Herkennen jullie dit?
ik durf nog niet verder te denken dan de week waarin ik zit.... begin vandaag ook beetje kramgevoel te krijgen.... pfff.....wat een pokkeweek zeg... dat van koud hebben, heb ik ook wel ergens een moment of 2 gehad....maarja de buitendeur stond open en katjes willen buiten spelen...
Zonnestraal@ over 8 dagen dan is het voor je mans verjaardag, zou zeker een super kado wezen. Soms kleine krampjes en een stevige buik maar voor de rest weinig last.
Ja weer een dagje minder wachten Ik heb internet nog ff na gepluist en vanaf je punctie duurt het 8 tot 10 dagen tot innesteling . Ik dacht eerder. Slaap lekker Mayfair en ook voor de rest natuurlijk .
Goedemorgen. 25e dag alweer. En het is vrijdag!! Kwaaltjes ....... Me haar ziet er niet uit. Of dat komt misschien met nat haar ben geslapen. Ik heb wel last van menstruatie krampjes een paar dagen. Heel af en toe. Zijn er meer die daar last van hebben? Voor de rest gelukkig nergens last van. Aan de ene kant hoop je van wel maar misselijk zijn is ook niks. Nog een paar daagjes
Hey dames., Ff inbreken, volg jullie spannende verhaal! Knap hoor dat jullie zo lang kunnen wachten met testen! Heel veel succes de laatste dagen, het is bijna weekend!! Ik ga voor jullie duimen! Groetjes Anne (die over een week of 3 in het zelfde schuitje zit als jullie nu)
Dank je wel Anne, en ik hoop voor je dat het ook na de 1e behandeling gelijk raak is. Heel veel succes. En echt de laatste dagen zijn een hel. Sinds vandaag geen gevoelige borsten dus ik begin nu de hoop te verliezen. Ik probeer nog optimistisch te blijven maar lukt niet. Gisteren wel een test gedaan en gaf positief aan, maar denk door de hormonen. Vandaag de laatste dag van die bolletjes.
Jolie, gisteren positief getest??? Neem van mij aan, die is positief!!! Je zit nu zo lang na pregnyl, das echt geen pregnyl meer. En ik had dat ook, de 2e week leken m'n kwaaltjes te verdwijnen...en toch positief . Mag ik ém zien hier?? Ik ben gek op positieve testjes!!! Anne, ik lees dat jij eerder gaat testen . Ik ook denk ik hoor .
Ik heb hem erop gezet. Maar ik wacht eerst het weekend af en ga maandag weer testen want ik voel me buik toch rommelen. En me borsten zijn niet meer gevoelig. Gek word ik er van! Daarom was beter geweest als ik nog ff geduld had. Dus ik ben nog niet blij.
Hahahahaha die is mooi positief!!! Ik snap jouw angst en onzekerheid, maar ik ben (voorzichtig) blij voor je!!
Nou Zonnestraal nu weer getest en die is negatief. Vanaf nu ga ik geduldig zijn. Nooit meer ga ik eerder testen. Moeilijk om geduld te hebben.
Even snel bijlezen tijdens een scholingsdag Ik zie een positieve test maar toch weer niet?! Wat is dat nou?? Gewoon maandag nog een keer testen zoals gepland. Dont give up the good vibe! Ik herken je onzekerheid wel hoor. Gister in bed soort krampjes en ineens een gevoel of er iets afscheurde...ai! Borsten gister gevoelig en vandaag weer minder. Om gek van te worden! Volhouden hoor, komt vast goed!!
Hey jolie Als je nu weer test en negatief is, komt dat niet omdat je urine verminderd sterk is? vanmorgen is hij geconcentreerder toch? Ik herken het wel dat mijn borsten ook niet meer gevoelig zijn, wel groter dan normaal gesproken (ze worden weer kleiner wanneer periode intreedt of net ervoor). Voel verder niet zoveel...maar heb wel iets nieuws raars... het lijkt of ik meer zuurstof in mijn longen krijg...Lijkt een beetje op toen ik vroeger conditietraining moest lopen op school en bij een bepaalde trap haal je dieper adem. dit gevoel is er heel de dag door, en een koude neus? herkent iemand dat? @zonnestraal: wanneer ga jij testen?
Ja meiden dit bedoelen ze nou met een HEL week. Hopelijk dat we nog een beetje kunnen genieten van het weekend. Ik heb juist het gevoel dat ik sneller buiten adem ben terwijl ik gestopt ben met roken.
Jolie...jij gaat heerlijk positief testen! weet ik zeker! Net als Zonnestraal en mayfair...Allemaal positivo's maandag weten we het! ik hoop het zondag al te weten....Zo'n gaaf cadeau voor mams (die is dan jarig)...moet dan zeker extra testen hebben, aangezien mijn moeder net een raaf is...pikt m dan in ....En schoonmoeders wil er ook wel 1 hebben... dan buiten adem...heb ik laatste dagen ook...