Nou Anne, ik ben blij dat jij zo veel vertrouw erin heb. Ik neem een beetje van jou Ik heb verleden week me pregnyl spuit gezet. Misschien dat ik geen gevoelige borsten heb doordat die hormonen me lijf uit is. Ben heel duizelig dus trakteer me zelf op een heerlijke lunch.
zo nog 2 nachtjes slapen....de week is op sommige momenten voorbij gekropen, andere weer snel. Zometeen snel slapen, dan is het nog 1 nachtje.... Ik krijg wel steeds meer een warm gevoel als ik foto's van andere zie met een kleine...bedenkend dat wij dat volgend jaar ook kunnen zijn.. Kreeg overigens vandaag van mijn baas een leuke opmerking (die is een van de weinigen die het weet) over mijn trouwjurk en hoe ik dat ga oplossen...hahaha grappig (mijn baas is een man type grote beer )
Ben je een beetje bijgekomen na de lunch Jolie? Erg he dat de dagen ineens zooo langzaam gaan. Ben wel heel blij met dit topic, en met jullie , maakt het nog een beetje draaglijk hihi. Weltrusten!
Hoi dames nog ff snel reageren en dan ook slapen. Wat tof van je baas Dievine . Mijn chef vind het ook spannend haha geniet. Maar jij heb dus ook nog steeds vertrouwen erin, super. Lunch was zeker ff goed. En ik heb ook weer volste vertrouwen erin. Me borsten zijn weer iets gevoelig. Dat geeft de burger weer moed!! Slaap lekker dames en ik ben ook super blij dat ik jullie heb.
goedemorgen meiden SORRY!! kon me niet meer inhouden heb een testje of 2 gedaan.... en beide gaven positief aan. de een iets duidelijker dan de ander......Ik ben zo blij nu Nu jullie nog! En ik heb er het volste vertrouwen in dat het bij jullie ook zo gaat uitzien. dan kunnen de topic veranderen naar 'wie gaat er ook bevallen eind juni 2014 En kan niet wachten tot morgen eigenlijk wanneer mijn moeder eht stikje in haar handen krijgt. Zij weten ook dat we al sinds 2008 bezig zijn....poeh....we zijn zwanger.....zinkt nog niet echt in....
Waaaaahhhh!!!!! GEFELICITEERD!!!!! ow meid wat ben ik blij voor jullie!!! Wat een heerlijk goed nieuws is dit. Geniet er van mama2be
Thnx! ik kan t nog niet echt geloven...dat we stap 6 voltooid hebben...dat we een positieve test in handen hebben...Ik ga voor je duimen en kaarsjes aansteken dat het ook voor jullie lukt!
Dievine, woeiiiiiiiii!!!!! Wat geweldig!!! Wil je de testjes showen hier??? Kan ik ff zwijmelen!!! Ennuh, had jij kwaaltjes, voorgevoel etc???
ik zal zo foto erop zetten.... Kwaaltjes wat ik afgelopen weken heb gehad is een gevoel van ballonnetje in mijn onderbuik. heb dat een dag goed gevoelt en toen weer niet. Hoofdpijn, gevoelige borsten (en later weer niet, maar mijn borsten bleven wel groter). ik heb ook een keer of 2 's nachts kramp in mijn kuit gehad... voorgevoel..ik durfde er niet op te vertrouwen. IK durfde het ook nog niet te zeggen....mijn verloofde had er de volste vertrouwen in....
Oh, dat ballongevoel heb ik ook gehad!!! Ik ben vergeten wat voor kwaaltjes ik had tijdens de verse TP waaruit mijn zoontje is ontstaan.... Ja MOEMOEMOE, maar kwam ook door de Utro. En innestelingspijn, heb ik nu niet gehad . En steekjes in rug, die heb ik weer wel soms . Maar ook soms gevoel van ongesteld te worden..... Dievine, dat besef duurde bij mij heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!! Dit is geen grap, maar ik besefte pas met 30wk van....wauw, ik word echt moeder!!! Ik heb een kindje in m'n buik...ikke heb dat gewoon!!!
Gek is dat he, dan ben je "ineens" zwanger! Ben ook benieuwd naar je test! Hier was hij negatief vanmorgen...maar zolang mijn menstruatie nog niet inzet heb ik nog hoop! Jolie heb jij nog getest vandaag??
Wat een super nieuws Dievine . Ik ben zo blij voor je!! Wat een heerlijk nieuws. Heel veel plezier en zo gaaf dat je droom werkelijkheid word. Geniet er lekker van. Nee ik heb niet getest. Hoef denk ik ook niet want als ik me menstruatie krijg dan word ik duizelig van te voelen en dat heb ik nu ook. Ik wacht maandag af. Ik hoop ook voor jullie meiden dat jullie positief gaan testen.
@mayfair en @jolue78...Zoals zonnestraal al zei...houdt moed! In onze familie testen ze allemaal vroeg positief. Dus van mij wil niet zeggen dat het bij jullie ook niet raak is. Kreeg ook allerlei menstruatie gerelaterde kwaaltjes. Test maandag en hoop dat t jullie ook gegund is! Jullie verdienen t ook! Kon nog geen foto plaatsen maar komt er aan
Hoi dames. Hoe is het met jullie? Aan jou hoef ik het natuurlijk niet te vragen Dievine Lief bedoeld hoor zwangere doos!! Heel veel plezier morgen bij je schoonoudees. Hoe voel jeje lichamelijk? Update van mij... Ben heerlijk bij me schoonouders. Toen ik aankwam dacht dat me menstruatie kwam maar nog helemaal niks. Wel nog steeds duizelig. Volgens me schoonma ben ik zwanger. Dus ik heb weer hoop! Voor jou ook Mayfair.
Fijn dat je bij je schoonouders bent Jolie. Heel leuk ook dat je schoonmoeder denkt dat je zwanger bent, lief dat ze zo meeleven. Als ik de tekenen zo gelezen heb denk ik ook wel dat je zwanger bent Nu die test nog!! Mijn borsten blijven nog steeds iets pijnlijk en heb steeds een stekende pijn rechts onder in mijn buik terwijl ik bij menstruatie meer zeurende pijn heb. Ik hou dus goede moed! Dievine!! Joehoe!! Kom eens even terug op aarde en vertel deze wanhopig wachtende dames eens hoe de eerste-officiele-positieve dag geweest is hihi. Gaan jullie het morgen nog op een bijzondere manier vertellen? Hou ons wel even up to date he Slaap lekker allemaal en een dikke knuffel voor jullie!
whahahahaha...sjees jolie...je gaat positief testen meid!! hoop het zo voor je! en weet je: schoonmoeders hebben gelijk.. mayfair: jij zal ook wel positief testen...kwaaltjes had ik soort van ook..en geen bloed geeft moed hahahaha mijn 1e officiele 1e dag: verloofde wakker gemaakt met uitslag van de test, die is later weer in slaap gevallen. Ik ben gaan rommelen in huis (poetsen). In de middag wilde ik nog wat gaan doen, maar bij het even op bed liggen, ben ik in slaap gevallen en heb 2 overheerlijke uren comateus gelegen. Eigenlijk niet bijzonders...meer van het elkaar steeds aankijken, paps en mams noemen op bepaalde momenten en bedenken hoe het morgen te vertellen. Ik denk dat we morgen aan een roos een envelop hangen met daarin een test. kan ze zelf de conclusie trekken. Mijn schoonouders mailen we de foto en bellen ze op om hun mail te openen. Mijn beste vriendin weet t al, nadat ik ze eerst een halve dag geterroriseerd heb met dat ik t wel en dan weer niet weet hahahaha. Nou op naar een positieve test dames!!! worden we het clubje van juni 2014!!
Dievine, wat een prachtige testjes!!! Ik neem aan dat je vandaag gaat testen om te kijken of die donkerder is....en dan graag showen hier . Zijn zulke mooie testen dan hahahahahahaha!!! Ik hoop dat ik mezelf tot donderdag (m'n mans verjaardag) kan bedwingen met testen .