Hallo meiden, ik voeg me ook maar even toe aan dit topic! Allereerst..Dievine, wat fantastisch, dat je na zolang wachten eindelijk het mooie nieuws hebt!! Geniet er van!! Voor de meiden die een negatieve test hadden.. veel moed en sterkte toegewenst! @ Hope..wat toevallig, hier bijna net zo! Ik heb woensdag mijn nod na onze eerste iui behandeling. Nu dus nog 2 dagen afwachten. Sinds gisteren bij het plassen wat rozig slijm en vanochtend iets meer waterig bloed en een drupje helder rood bloed. Maar daarna weer helemaal niets... Geen buikpijn en krampen. Alleen borsten die pijnlijk zijn en hoofdpijn. Ik vraag me dus ook af of de menstruatie nou aan het doorbreken is, of dat het een innestelingsbloeding heeft kunnen zijn... Kon vrijdag merken dat de pregnyl (heb ik 2 weken geleden gekregen) uit was gewerkt Geestelijk voelde ik me stukken beter en de steken uit mijn buik was ik ook kwijt. Behalve die zere borsten..die gaan maar niet weg.. Wat is het wachten vreselijk meiden!
Marie, wat spannend!! Ja kan innestelingsbloeding zijn. Heb je kwaaltjes?? Ik mag donderdag testen, maar denk dat ik woensdag een test waag...als ik durf .
@ zonnestraat... Ook bijna testen dus! Die laatste dagen duren lang he!! Ik heb niet echt kwaaltjes.. Alleen die pijnlijke borsten.. Maar dat bloed zit me niet zo lekker... 8 van de 10 keer als ik moet plassen heb ik wat oranje/roze achtig op toiletpapier.. maar verder verlies is niets... Maar ik heb geen idee hoeveel dagen een innestelingsbloeding kan duren Heb maar alvast een paar testen via internet besteld. Als ze morgen bezorgd worden en ik ben niet ongesteld ga ik testen en anders woensdag op de nod... Hoe voel jij je nu??
Marie, ik heb een TP gehad van een cryo. Daarvoor moet ik utrogestran gebruiken. En vele kwaaltjes kan door dit spul komen. Met de verse TP heb ik een innestelingspijn gevoeld, dat heb ik deze keer niet gevoeld. Dus tsja......
Dikke knuffel Jolie! Het afwachten op wel/geen menstruatie is nu misschien nog wel erger voor je ipv wachten om te testen. Hoe vindt je het dat je zo lang "moet" wachten voor jullie weer kunnen? Hou je sterk! Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik heb gewoon echt even een rotdag. Hele erge krampende pijn de hele dag (heb ik normaal nooit) en veel meer bloedverlies dan bij mijn normale menstruatie. Koppie op en loslaten maar, woensdag moet ik alweer beginnen met de puregon. Succes voor de wachtende dames!
Succes voor de rest van de meiden. Hopelijk dat jullie geen teleurstelling krijgen. En Mayfair ik had al gelezen dat de menstruatie heftiger zal zijn, daar ben ik me ook aan het op voorbereiden. Maar is wel geestelijk heel zwaar dat de duivels er nog niet zijn. Eerste instantie dacht ik hup gelijk beginnen met de volgende poging maar ik zal niet de eerste zijn die als nog spontaan zwanger word. Met alles proberen positieve dingen eruit halen. Maar ik heb ook wel ff een jank momentje gehad.
Nog ff voor de zekerheid aangezien ik weer met medicatie moet beginnen vd week. Ik had 3 follikels, 2 grote 1 kleinere. Moet ik er nu dus vanuit gaan dat ze alle 3 'mislukt' zijn? Of is het misschien mogelijk dat er 1 toch is ingenesteld? Een vraag tegen beter weten in maar ik moet hem gewoon ff stellen.
Ik weet niet of je er al vanuit kan gaan of t mislukt is. Dat zou eigenlijk via een echo duidelijk moeten worden. Lastig zeg mayfair... wens de wachtende meiden veel sterkte tijdens het wachten, de laatste dagen zijn slopend....
Ik doe nog mee. Zh vandaag gebeld en gevraagd wanneer kan ik me menstruatie verwachten. Zei ze dat ik te vroeg heb getest. 2 weken na tp en niet na punctie . Hoe bedoel je slopend !! Morgen maar weer testen. Barst al 4 dagen van de koppijn . Gek hè ?!
Meen je niet!! Je hebt nog geen menstruatie? oh meid......dan kan het zeker dat je te vroeg hebt getest...wanneer mag je nu testen dan? morgen? Oh meid...ik ga nu heel hard voor je duimen!!!
@jolie wat spannend he meid!!! Die koppijn herken ik!! Daar heb ik ook last van!! Ik ga heel hard voor je duimen!! Ik verlies geen roze meer en nog steeds geen buikpijn.. Morgen mag ik testen....
Donderdag maar morgen gooi ik er alvast 1 ertegen aan Jij ook succes Marie!! Me buik rommelt wel meer. Dus angst heb ik wel. Maar die hoofdpijn!! Ik zit nu op me 29e cyclus dag. Hoe voel jij je Dievine ?
officieel donderdag? dan kan het maandag idd echt veel te vroeg zijn geweest Mijn buik rommelt nog steeds, maar voel ook wel de aanwezigheid van een uitzettende baarmoeder, dat strak staand ballonnetje. Ik voel me verder prima. Nog geen misselijkheid of net wat, alleen af en toe duizelig/dol, gevoelige borsten (maar anders gevoelig dan ik normaal heb in een periode). Hoofdpijn komt ook nog wel eens op. dus alle kwaaltjes die je beschrijft zijn er ook, maar goed, niet ernstig iig. TOITOITOI morgen!!
Ik ben echt zo blij voor je Dievine . Je heb ook lang genoeg gewacht. En die kwaaltjes nemen we uiteraard voor lief
Jolie, jij maakt het wel heel spannend!!! Zou vet leuk zijn als je morgen of overmorgen een vet positieve test in handen hebt!!
Persoonlijk vind ik er niks aan!! Wat een spanningen. Net toch lange tijd buikpijn gehad en eigenwijs geen test gehaald omdat me hoop weer weg was. Zal morgen wel balen als ik weer geen test heb in huis. Maar ik vind het super lief dat jullie zo meeleven. Dank jullie xxx