wel/niet/wel/niet ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona1, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik snap er even niks meer van vrijdag bruinige afscheiding, zaterdag bruinig met afvegen, gisteren op de 3e dag s'ochtends een digitale test van clear blue gedaan (dag 34 van mijn cyclus), maar er kwam te staan niet zwanger.
    Later op de dag dacht ik dus echt ongi te worden want toen werd het opeens wel wat rood ....

    Maar het is helemaal niet verder doorgezet, ik vind het zo raar.
    Normaal als ik het eenmaal ben, ben ik het ook echt 5 dagen goed en nu had ik alleen gisteren een beetje en tot nu weer helemaal niks, alleen weer een heel klein beetje bruine afscheiding met afvegen, maar dat stelt haast niks voor...

    Snap er niks van.. heb het ook nog niet eerder zo raar gehad, meestal een beetje bruinig en daarna goed ongesteld, wacht het nog maar een paar dagen af.....? Wat denken jullie?

    groetjes
     
  2. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    En wanneer moet ik nou weer gaan tellen want ja was gisteren nou ongesteld of niet?
     
  3. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wanneer je helder rood bloed heb
     
  4. Ramona1

    Ramona1 Actief lid

    11 jun 2007
    172
    0
    0
    hebben anderen dit ook weleens gehad?
     
  5. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    ik heb dat ook wel eens gehad
     
  6. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had deze maand ook zo'n rare ongi.

    Normaal gesproken ben ik altijd pats boem ongesteld. Gewoon geen gezeur, meteen knallende buikpijn en rood bloed. Dat duurt dan een dag of 3 en dan is het meteen weer over.

    Deze maand... het begon met bruine drap, toen een paar dagen een heel klein beetje bloed (maar voornamelijk bruine drap). Dat duurde twee dagen, toen een dag niks en daarna nog 3 dagen bruine drap. Heel irritant. Ik heb geloof ik maar twee dagen een tampon nodig gehad, de rest kon ik af met een inie-mini inlegkruisje...

    Of ik deze maand buikpijn heb gehad? Geen idee, wel buikgriep! Dus van ogi-pijn heb ik eigenlijk niks gemerkt.
     
  7. wwjc19

    wwjc19 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb ook zo'n vage ongesteldheid gehad. Afgelopen za en zo nou, nog geen half drupje bloed. En net als jij geen idee vanaf wanneer ik nu moet tellen en of het wel meetelt. Als ik het niet meereken zou ik 4 dagen over tijd zijn, maar test was helaas negatief....
     
  8. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik heb hier ook last van. Gister 1 druppel lichtrood. Vandaag 2x met afvegen lichtbruin, daarna niks meer. Heb nu een maandverbandje in, maar er zit (nog) niks op. Alleen met afvegen dus.
    Het rare is dat ik een week voor mijn NOD zit. Ik heb mijn eisprong op 5 september gehad, dus ik zou officieel 19 september ongi moeten worden.
    Wat is dit dan?
    Ik heb overigens soms wel lichte ongikrampen. Alleen voelt het wel nét even iets anders dan normaal.

    Vaag allemaal :-k

    Liefs Dayenne
     
  9. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    succes allemaal ik zxou het niet wetenn volgensmij kan je dat toch wel een keer hebben ik had het met ontpillen...

    grtjes
     
  10. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Wie heeft dit bedacht? ;) Ik heb niet altijd helder rood bloed verlies, maar moet het wel zien als een menstruatie. Wie kan mij dit uitleggen dan?
     
  11. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    haha wie dat heeft bed8 weet ik ook niet maar ze zeggen dat altijd en je kunt het ook terug vinden op sites etc... je bent ongie als je rood bloed hebt....

    grtjes
     
  12. wwjc19

    wwjc19 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb alleen met afvegen dus ieniminibeetje rood gehad. Dus dat is mijn ongesteldheid voor deze maand?
     
  13. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Lijkt mij niet.
    Ik heb dat ook, en ga dat dus echt niet meerekenen als ongi. Het lijkt mij dat je pas ongi bent als je het gevoel hebt dat het echt doorzet. Met krampen en alles erbij.
    Of zie ik dat verkeerd?
     
  14. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ik heb het de laatste dagen ook gehad, 3 dagen in onzekerheid.. Zo vervelend! Gelukkig temperatuurde ik erbij. Mijn temp was gezakt dus ik had al zo'n vermoeden, maar toch blijf je hoop houden tot het doorzet, echt irritant, je zou bijna blij zijn dat je ongi doorzet, want dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hopelijk ben jij wel zwanger!
     
  15. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Het rare is dat mijn temp dus nog wel hoog is. Vorige maand zakte hij naar 36.1 en toen werd ik dezelfde dag ongi (eerst bruin). Nu heb ik nog steeds 36.5.
    Pff snap er even niks meer van! Ik heb liever óf dat mijn ongi doorzet óf helemaal niks. Zo half/half is ook niks...
     
  16. wwjc19

    wwjc19 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik temp niet, dus ik zou het niet weten. Het wil dus nog steeds niet doorzetten en als dat nog lang duurt ga ik volgende week nog wel een keer testen. Buurvrouw is net bij me geweest en streepje is wat onduidelijk, dus zou kunnen......of misschien niet. Blijft helaas toch afwachten ben ik bang.
     
  17. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi dayenne
    dat heb ik ook vaak zo hoor en dan maar w8ten en w8ten en je weet niks maar dat heeft iedereen maar ik snap je volkomen is echt klote dat w8ten

    succes!

    grtjes
     
  18. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    dank je wel!
    het is inderdaad erg klote, maar ik moet maar gewoon afwachten!
     
  19. dayenne

    dayenne VIP lid

    14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heb je een test gedaan?
    Kun je er een foto van plaatsen anders?

    Spannend joh!
     
  20. Tezzz

    Tezzz VIP lid

    9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @dayenne: als je 5 sept je ei had, kan je 'spotting' nu best een innestelbloeding zijn...daar al aan gedacht?
     

Deel Deze Pagina