Wij wel bijna hoor Lopen nu om beurten even weg bij krijsende dl. Echt heel gezellig zo. Wordt wel steeds makkelijker om haar straks een halve dag naar kdv te brengen
Ik kan alleen maar zeggen; herkenbaar en ja, ik word er ook helemaal gék van als dochterlief van die buien heeft. Daarnaast; mijn man kan soms "voor de gein" doorgaan met discussie, dan ist zo drama, heb hem al zo vaak gezegd dat ie dat niet moet doen, ik vind het gewoon zielig voor dochter. Lijkt soms wel of ik 2 kids heb. Oja en er dan ook snel tussenuit naaien als het drama is geworden, naar de wc ofzo....En bedankt schat!!!!
Herkenbaar. Nu een half jaartje (dochter wordt in juni 3), inclusief gillend in de winkels op de grond. Wij blijven altijd een keus geven, ook al is dat niet de makkelijkste weg met de snelste oplossing, ze moet leren er mee om te gaan en dit is juist de periode waarin ze dat leert. Wat hier wel goed werkt is omgekeerde psychologie, manlief is daar heel goed mee. Als ze haar eten niet wil eten schuift hij haar bord naar zich toe en zegt "dan eet ik het wel" en begint aan haar eten. Madame heeft dan binnen no time haar bord leeg.