Mijn meisje van bijna anderhalf heeft last van spruw, hoe ze er aankomt weet ik niet...maar belangrijker is hoe ze er vanaf komt. Borstvoeding geef ik al 4 maanden niet meer, maar ik dacht dat dit de juiste plek was om te vragen waar ik evt. gentiaanviolet in de juiste oplossing voor kindermondjes kan kopen. Ik weet dat ik het kan krijgen via de webwinkel van eurolac, maar ik kom er nu net achter dat het terug is. Voor het weekend in huis gaat dan denk ik niet meer lukken. Ik heb 2 weken geleden al een kuur nystatine gehad, zonder echt succes dus. Toen ik nog bv gaf heb ik wel gentiaanviolet gebruikt bij spruw, met succes. Dus...weet iemand of ik het in de omgeving van zutphen ergens kan krijgen??
Dat weet ik niet.hier helpt dactarin ook wel.al heb ik begrepen dat met genitiaan violet het meestal veel beter gaat.
Heb het ook eens besteld en had het toen de volgende dag binnen! in een envelop dus die worden ook wel op zaterdag bezorgd denk ik!
Help! Hier hetzelfde probleem. De spruw is enorm in opmars, het voeden gaat bijna niet omdat het zoveel pijn doet! :'( Weet iemand een lactatiekundige oid die ook de gentiaan violet verkoopt? Eurolac is dicht tot dinsdag en begint met uitgeven op woensdag. Dat betekend dat het pas donderdag in huis is. Zo lang ga ik het niet uithouden!