Ik verloor gisteravond wat roze/rood slijm. En vanochtend een heel klein beetje bruin slijm. De test deze ochtend komt ook lichter over dan de vorige. Voel me er niet tof bij in ieder geval.
En toch stijgt het hormoon. Gister was het hormoon 18.3.... Vandaag sowieso boven de 25. Ik stop met testen. Maar omdat cb digital gisteren met ochtendurine negatief aangaf, wilde ik het vandaag toch ff meten opnieuw.... Zie foto.
Yep.... Gister zei de cb dat ik niet zwanger was. En vandaag dus wel. Voel me geruster. Heb wel wat krampjes in mijn onderbuik, maar misschien let ik daar nu ook meer op. Waarschijnlijk zou ik ze anders nooit gevoeld hebben.
Hmm, lastig. Ik vind je test van vanmorgen wel iets minder duidelijk, maar dat hoeft niet per se iets te zeggen. Afgezien van dat je urine misschien iets minder geconcentreerd was (meer gedronken, minder zout gegeten, etc.) is de kleur op een test ook geen sinecure en zit er soms gewoon wat meer of minder kleurstof in een test. Ik heb met mn bbz duidelijk aflopend HCg gehad met een bloedtest, maar toevallig toch oplopende streepjes met de sensitest. Die positieve digitale lijkt me in ieder geval een goed teken! Ik blijf duimen!!
Kleine update: Dag goed doorgekomen. Wat krampjes gehad, maar niks raars meer aangetroffen. Denk dat het daarbinnen gewoon goed doorbloed is en zijn werk doet. Mijn tieten doen enorm pijn (bh is geen optie meer) en vanmiddag sloeg rond 15.00 de moeheid keihard toe. Ik weet niet of het nog wel fair is dit hier te plaatsen.., omdat ik nu na alle behandelingen toch op de natuurlijke manier zwanger ben geworden, maar heb het idee dat dit de enige groep is die het begrijpt. Die snapt hoe kostbaar het is.
De nacht weer overleefd, maar vanochtend weer bruinverlies. Natuurlijk gelijk getest, zo panisch als ik ben... Alles oke, zowel streepjes als digitaal. Zijn donkerder en kleuren sneller op dan gister. Zou het er dan gewoon bij horen? Gelukkig heeft mijn man er alle begrip voor dat ik inmiddels al ruim 80 aan testen heb uitgegeven. Hij zei dat hij exact hetzelfde gedaan zou hebben en het zich goed kan voorstellen dat ik me zo bang en onzeker voel.
Wat fijn dat je man je zo goed begrijpt.. en dat de testen oplopen natuurlijk!!! En natuurlijk mag je dit hier plaatsen, het is toch echt een wonder!! Zoiets geeft ons ook weer goede moed!!! Ik hoop echt voor jullie dat dit wondertje bij jullie mag blijven!!! Niet meer testen meid, je bent zwanger!!! Gefeliciteerd!!!
Wat een verhaal! Het ziet er wel positief uit! En bruin verlies hoeft niks te betekenen! Ik hoop het echt zo voor je! Ik 'herken' je gevoel wel. Net toen we dachten dat het niet meer ging lukken raakte ik zwanger na een jaar proberen. En nu bezig voor de tweed een onverwacht snel zwanger helaas mis gegaan, maar snap wel hoe kostbaar het is en hoe t is om het niet meer te verwachten en dan toch opeens! Sterkte met wachten en hopelijk heb je snel een mooie echo.
Wat goed om te horen dat de testen donkerder zijn en de digi weer zwanger zei! Het klinkt allemaal heel positief . Een beetje bruinverlies in het begin komt volgens mijn gyn bij 50% van de prille zwangerschappen voor, dus dat hoeft écht niets te betekenen.
@pippeke ik moet bloedprikken als ik terug ben van vakantie. Zou dus eigenlijk à.s. Week moeten, maar ivm vakantie wordt het de week erop. Balen dus... Want je wilt het nauwlettend in de gaten houden. Zit te twijfelen om op en neer te gaan rijden woensdag ofzo. Gewoon om meer te weten te komen. @nana33, ik lees inderdaad ook veel dat het heel normaal is. Maar toch maakt het je ontzettend onzeker. Heel raar. @mamaenMini en @baby90 Thanks... Het blijft natuurlijk gewoon eng. Alsof ik in een hele foute thriller terecht ben gekomen. Nu maar wachten op een happy end. To be continued...
Blijf je in nl? Mag je niet in een zkh in de buurt prikken? Ik vroeg dat een keer bij mijn zkh en dat mocht alleen is de uitslag er dan pas de volgende dag. Maar misschien wel een optie?
Ik ben gewoon in Nederland. Niet eens zo gek ver weg, 90km. Maar vind mijn eigen ziekenhuis veel fijner. Ik ken iedereen daar, dat voelt prettiger. Daarbij ben ik amper te prikken, kan alleen mrt babynaald dat weten ze in mijn eigen zh, scheelt een hoop drama.
Absoluut! Pippeke. Nou, de tests slaan nog duidelijker uit... Ik had me voorgenomen niet te testen, ach, Ze zouden maar op zijn. Ik ben al wat meer blij en gerustgesteld. De krampen zijn weg, bruinverlies ook niet meer gezien. Ik voel me eigenlijk heel erg mezelf en heel erg bevoorrecht. Ik had dit nooit meer durven dromen... Het is nu heel raar te beseffen wat voor een moeilijke weg we achter ons hebben, zoals iedereen hier, om uiteindelijk via de normale weg een jackpot binnen te slepen. Dat is nog heel onwerkelijk. Sommige mensen om me heen, die het weten zeggen dan; "hè??? Ik dacht dat jullie niet meer op de normale manier zwanger konden worden?"... Das heel raar om uit te leggen dan. Maar op het ziekenhuis lachen ze zich kapot... Het schijnt zo vaak te gebeuren.
Echt bijzonder weird maar wel lekker! Geniet er maar flink van! Word een heerlijke vakantie zo te horen.. Zat me toen straks te bedenken. Daar waar bij prikt.. daarnaast werk ik. Gek eigenlijk..