wel/niet weten wat het word

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tamaratje, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HenA

HenA Lid

22 apr 2006
    43
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit in deze situatie..
    Hij wil het niet weten dus dan hoef ik het eigenlijk ook niet te weten..
    Ik werk in een kledingzaak waar ook veel babykleding verkocht word dus dan koop ik wat leuks omdat ik het dan al weet, heb ik niemand met wie ik het kan delen..
    Ik vind het niet leuk om dan alles stiekem in de kast te moeten neerleggen..
    Als ik nu wat koop wat voor beide kan dan kan ik lekker mijn enthousiasme ook bij mijn partner kwijt..
    Bij ons is het samen of niets..
    Maar ben toch een soort van nieuwsgierig hoor...hihihihi

2. in eerste instantie wilde mn vriend het niet weten en ik wel weet niet waarom niet dat het mij uitmaakt maar gewoon...maar nu de weken gaan komen en de buik aardig aan het groeien is wil het toch wel weten...
    maar hij wil het wel alleen voor ons 2 houden dat word voor mij nog erg moeilijk..ik en me mams zn 2handen op 1buik!!maar zij mag het dus ook niet weten word moeilijk maar het is voor ons!!!en voor de rest een is het een verassing...ik wil het gewoon weten omdat ik erg aagie ben haha :) :) :) maar of het nou een jongen of een meid is maakt me echt niet uit..

liefs Prisjuh

3. BlueGirl

BlueGirl Actief lid

21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Wij willen het wel weten, maar dat is ook vooral omdat we al 3 jongens hebben en dan hoeven we niet nog een halve zwangerschap te denken dat het misschien wel een meid kan zijn of dat het toch weer een jochie zal zijn, en het is wel handig met kleding want ik heb heel veel blauw en als het een meisje is ga ik het wel even wat rozer maken hahaha

Liefs Wendy

Deel Deze Pagina