Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben. Misschien durf ik het niet te geloven. Ik heb vaak ongesteldheidskrampjes en 's nachts kunnen deze best heftig zijn. Ik maak me dan best ongerust, ook al weet ik dat het niks hoeft te betekenen. Het is gelukkig niet zo dat ik me echt constant zorgen maak, want als de krampjes weg zakken, zakt ook mijn ongerustheid. Ook kijk ik bij ieder toiletbezoek of ik geen bloed zie. Ow, wat ben ik blij als het 18 juni is en de "gevaarlijkste periode" over is. Nou, dat wilde ik eigenlijk gewoon even kwijt.
Je moet maar gewoon denken dat bij ieder krampje je kind weer een flink stuk groeit volgens mij hoef je je niet druk te maken hoor. Gewoon lekker genieten en op je wolk klimmen
Hallo,over die ongesteldheidkrampjes hoef je je niet druk te maken hoor,ik heb ze ook gehad tot ongeveer 7 weken,toen was het over.
Hoi Daphne Van harte gefeliciteerd. Ik maak me ook bij ieder krampje of steekje ongerust maar als ik dan bezig ben denk ik er niet aan. En gelukkig ben ik niet de enige die kijk en bang is dat er bloed in de wc ligt.
he daphne Ja dit gevoel had ik ook heel lang ik denk dat ik wel bijna 3 maanden was toen ik het echt besefte. Nadat ik het hartje hoorde enzo en de kleine zag. Mijn vriend was hieronder anders dan mij misschien omdat hij het anders ervaard dan mij. Maar nu kan ik niet van mijn buik afblijven ( voel de baby al vanaf de 14e week) en kan ik niet geloven dat het noog 4 maanden en 3 weken duurt. hahahahahahah Nou geniet maar van elke dag meid !!! Doe ik ook. gr loesmari
Ook ik kan maar moeilijk geloven dat ik zwanger ben. Ik heb ook niet echte ' zwangerschaps' kwaaltjes. Het liefst zou ik willen dat mijn buik ging groeien want dan wordt het zichtbaar boor mij zelf (en vooriedereen natuurlijk )
Ik kon het ook niet geloven, gisteren een eerste echo gehad en moest gewoon huilen van bevestiging en omdat het zo onwerkelijk is, zo klein mensje in je. Die krampen heb ik ook tot de 8e week gehad, mij werd verteld dat je baarmoeder uitrekt en daarom krampen krijgt. Ik heb ook huilend op de wc gezeten dat ik niet meer wist of het nu boven of onder uit moest komen
Ik ken het gevoel van onwerkelijkheid... Omdat ik nooit echt veel symptomen heb gehad was ik altijd zo bang dat ik niet zwanger was....bij de eerste echo op het ziekenhuis kwam voor mij het punt aan waarop je echt weet dat je zwanger bent...dat je je kleintje ziet bewegen.... Ik zou zeggen geniet ervan en alvast veel plezier bij het maken van je eerste echo!
ik herken je verhaal ook. ik had geen krampen onderin mn buik maar altijd rond mn navel. ook van die ongesteldheidkrampjes. maar alles is goed. ik denk dat als ik de 20-weken echo krijg dat ik dan echt volop ga genieten. maar ik geniet nu ook wel hoor als ik de kleine voel bewegen voel ik me gelijk in de "roze of blauwe" wolken hahaha. probeer zoveel te genieten en vooral als je de baarmoeder begint te voelen begin je je pas echt te realiseren dat het toch echt zo is.
Ik heb ook heel veel last van krampen, en ik ga dan ook meteen naar de wc om te checken. En als ik me maar even niet misselijk voel, of niet wakker wordt met een puistje, wordt ik al ongerust. En o o wat ben ik dan weer blij als ik misselijk ben. Maar dat is dan ook maar weer van kort duur hihihihi Erg he, het is ook nooit goed. Nee ik geloof pas dat alles in orde is als ik onze kleine spuit in mijn armen mag sluiten.
meid ik weet echt wat je bedoelt en voelt ...testen zeggen ja ..bloedwaardes zeggen ja ...maar poeh wat duurt het lang tot 16 mei voordat ik echt bevestiging krijg ...ik denk dat het iets is wat heel veel (net) zwangere vrouwen herkennen greetz asjuh
Ik had dat ook precies zo, ik ging ook om de paar minuten naar de wc om te kijken of ik tóch niet ongesteld was geworden. En ook inderdaad dezelfde krampjes als ik had voor ik ongesteld moest worden. Maar geniet ervan hoor meid, want het gaat zooooo ontzettend snel! Ik kan het zelf bijna niet bijhouden, ik hoef nog maar eventjes terwijl ik voor mijn gevoel nog helemaal niet zolang zwanger ben. Dus genieten!!! Groetjes, Daan
Inmiddels zwel ik in de avond uren, zo vlak na het eten, al aardig op, dus er komt iets meer werkelijkheid in Gelukkig is het overdag nog niet zo goed te zien. Mijn vriend zegt dat je het wel ziet als je het weet. Wie weet wordt ik wel een olifant. Als het zo door gaat kan ik het niet lang meer verborgen houden.
nou ik heb niet zoveel krampjes, heel af en toe, maar ze zijn zo weer weg. en toch kijk ik ook regelmatig als ik naar de wc ga. maar zoals iedereen al zei het hoort erbij. en ik weet niet wat het is maar ik ben vandaag zo beroerd, niet normaal. had vanavond onweerstaanbaar zin in pannekoeken, maar ben nu zo misselijk....
Hoi Noura, Nou ik ben eigenlijk nog helemaal niet misselijk geweest (klopt heel lang en heel hard af). Ben ook iedere dag dat het goed gaat blij, want het kan zomaar ineens over zijn. Ik lust ook gewoon al mijn eten, alleen erg vet eten staat me tegen, maar dat is toch niet goed natuurlijk. Hoop voor je dat het snel over is.
bij mijn andere zwangerschappen was ik ook niet misselijk. en tot gister nergens last van. maar was vandaag bij het wakker worden ook al zo beroerd. alleen het denken aan eten ..... brrrrr
Hoi hoi, Ik ben nu vijf weken en drie dagen zwanger! Ik heb me net ook voorgesteld bij het kopje "even voorstellen". Ik ben 26 jaar en dit wordt mijn eerste kindje. Ik ben zo blij! Ik heb nog niet echt veel last van misselijkheid, alleen gisteravond heel erg toen ik naar bed ging... pfff.... 's morgens krijg ik niets door mijn maag, maar ik was toch al niet zo'n ontbijt type.... Ik zit nu al vanaf 8.45 uur op internet te lezen en heb pas 1 kopje koffie op... moet zo wel iets eten, maar heb nog geen zin... bluh.... Voor iedereen die zwanger is: gefeliciteerd!! Ik ben trouwens, als alles goed gaat (want ik ben nogal onzeker op het moment), 3 januari 2007 uitgerekend. Groetjes Murielle
nou ik dus sinds gister,maar mischien is het snel over. gefeliciteerd! wat leuk mijn dochter is ook van 3 januari. maar eerst de termijn echo afwachten, want daar kan wel eens wat anders uit komen.
ik had ook niet veel last van misselijkheid! gelukkig maar hehe! ben 1x ziek geweest an mn zwangerschap en dat was met onegveer 12 weken. daarna nooit meer en daavoor ook niet! dus lang niet alle zwangere zijn ziek de eerste maanden tuurlijk merkte ik wel wat en kon niet alles eten want dan werd ik wel misselijk maar ben in die 3 maanden maar 1x ziek geweest van de zwangerschap!