help....6 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke1282, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1282

ikke1282 Lid

5 jan 2017
    17
    4
    3
    Hoi Allen,

Ik weet niet of ik hier goed zit, snap het nog niet zo...
    Maar goed...ik ben op zoek naar mensen die mijn verhaal herkennen...
    Afgelopen vrijdag/zaterdag had ik ongesteld moeten worden. Al hele tijd van pil af, we doen nog aan voor het zingen de kerk uit, nog een beetje koud water vrees...al weten we allebei dat dit niet waterdicht is...kindje is welkom. Anyway, gaat t niet om...
    Ben nu dus 5 a 6 dagen overtijd. Eerste dagen helemaal niets, nu sinds 2 dagen heel heel heel klein beetje roze afscheiding bij afvegen, moet echt moeite doen wat te zien..(geen krampen, wel last van mn buik/misselijk)
    voor een innesteling is het te laat, dat weet ik. Ik heb dinsdag, dus drie dagen na nod test gedaan; negatief.
    Moet ik de hoop opgeven, (we zouden het toch eigenlijk wel erg leuk vinden...)of....???
    Ik ben vannacht half vijf wakker geworden en kon van de misselijkheid niet meer slapen, hoewel ik me al dagen erg moe voel. Nouja, ik kan hier lijstjes van klachten opnoemen, maar die kunnen ook vallen onder aankomende ongi, of whisfull thinking... Ik vraag me gewoon af wat de kansen nog zijn...en wat die roze afscheiding anders dan een naderende ongi zou kunnen zijn....

2. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Hoe ben je zo zeker van je ei?
    Mischien heeft die later plaatsgevonden ?
    Of mischien nu wel dat je een ovulatie bloeding heb?
    Doe eens een ovulatie testje?

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu, ben je al ongesteld?

Ik herken je verhaal helemaal, alleen proberen wij het dus wel gewoon. Ik had bij een (voor mij) normale cyclus rondom 10-07 ongesteld moeten worden, maar tot nu toe helemaal niets.. Testen tot nu toe ook negatief.

Innesteling hoeft niet per se te laat te zijn, misschien heb je wel een latere eisprong gehad of heb je gewoon een late innesteling (ik weet niet tot wanneer dit mogelijk is, maar ik geloof dat het wel een mogelijkheid is). Het kan ook zijn dat je een eisprong hebt overgeslagen, waardoor je menstruatie een stuk later komt.

Probeer je niet teveel aan te trekken van de symptomen, je kunt jezelf namelijk heel goed voor de gek houden. Stress en spanning kunnen ook misselijkheid etc. veroorzaken.

Ik heb in ieder geval mijn huisarts gebeld, ik mag morgen bloed laten prikken. Dat zou ik je ook aanraden, al weet ik dat niet iedere huisarts zo relaxt is dat je dat meteen kan laten doen.

Deel Deze Pagina