Nee beetje last van iemand die niet goed kan lezen. Als ik uiteindelijk wel zwanger zou zijn aangezien de testen is het niet echt nodig om een nuvaring te plaatsen lijkt mij? Dus nee, heb de nuva niet in gedaan om die reden. Voor het vergeten hebben we tegenwoordig een agenda die wel gaat rinkelen. Maar idd laat ik voor nu maar gewoon blij zijn dat ik uiteindelijk de nuva maar wel weer in heb kunnen doen.
Misschien moet je je dan beter inlezen in de nuvaring want geen ongi in je stopweek kan vaak voorkomen. En misschien je tekst wat duidelijker schrijven zodat men weet dat je hem bewust niet hebt ingenomen omdat je eerst wachtte op je ontrekkingsbloeding. Dan hoef je je ook niet zo te ergeren aan andermans reacties die enkel reageren met de juiste intenties.
Dat klopt dat kan inderdaad vaker voorkomen. Maar dan zit daar geen positieve test bij waardoor je de ring gewoon weer in kan doen
Maar nu ben je dus wel paar dagen later weer begonnen met nuvaring dan moest dus heb je wel aanvullende anticonceptie nodig!