Hallo! Dit is de eerste keer dat ik een ovulatietest gebruik. Eergisteren was mijn ovulatietest ineen keer een heel stuk donkerder. Ik ben er dus vanuit gegaan dat een van deze dagen mijn eisprong was dus zijn vriendjelief en ik flink bezig geweest met oefenen. (Alle testen zijn rond 12:00 in de middag genomen. Behalve waar ik “A” heb gezet. Daar heb ik op dezelfde dag als de test ervoor ook nog in de avond getest) Nu hebben mijn vriend en ik al 2x seks gehad. Zowel eergisteren als gisteren. Gisteren ging het redelijk moeizaam en wou het in het begin niet echt lukken. Het liefst ga ik er weer tegenaan maar ik weet niet of het zo verstandig is ivm het kwaliteit van het zaad en uiteraard ook de plezier. Maar we willen echt dolgraag een kindje en zijn al bijna een jaar aan het proberen. Wat denken jullie? Onderste testje is van vandaag. Zoals je ziet is het tweede streepje donkerder dan het teststreepje.
Hij is nu positief, dus je ei springt binnen 48 uur als het goed is, dus zou het dan zeker vandaag en morgen nog gezellig maken
Vandaag is je piek. Eitje springt uiterlijk overmorgen. Aangezien jullie gisteren al sex hebben gehad, zou ik vanavond overslaan en morgen sex hebben.