Die testen van 7.50 van de kruitvat,kan je die test dan ook gewoon s'midags doen? ik hoorde dat het niet perce met ochtend urine hoefde,maar ik wil het zeker weten,dus wie heeft voor mij een antwoord???
Hi, Wat ik begrepen heb is het beter om het wel met ochtendurine te doen, omdat hier meer HcG in zit dan in urine later op de dag.
waar zit je ergens in je cyclus? als je nu op nod zit of je bent overtijd dan zou ik deze middag testen. zit je nog een paar dagen voor nod zou ik morgenvroeg testen.
Hé dondertje, Proef ik daar een beetje ongeduldigheid? Je kunt natuurlijk ook gewoon vanmiddag testen en eventueel morgenvroeg ook. Ik denk ook dat de ochtend urine geconcertreerder is, maar als je genoeg hcg hebt, dan zou die dat 's middags ook moeten kunnen testen. Heb je je NOD trouwens al gehad?
Ligt er ook aan hoe ver je in de cyclus bent, als je vandaag je NOD hebt of al verder bent, zal die streep er overdag ook wel komen. Als je echt een paar dagen voor je NOD gaat testen, is je HCG sowieso nog heel laag en maak je in de ochtend meer kans dat de test voldoende HCG vindt en daarmee positief test. Het hangt er ook vanaf hoeveel je al hebt gedronken, dit verdund de urine. Succes en ben benieuwd naar het resultaat!! xx
oke ga ik vanmidag gewoon de test doen... oo spannend!! waarom zijn die rot winkels pas om 1uur open!
je kunt idd gewoon overdag testen ....Probeer niet teveel te drinken en danmoet het zeker kunnen..Mijn ochtendurine is bv heleaal niet zo geconcentreerd , want moet er altijd tig keer uit s nachts dus ik heb bijna altijd overdag getest.. spannned < ik hou het in de gaten !!
Als je dan toch naar kruidvat gaat, dan kun je beter die van 2 voor 5 euro nemen, die zijn ontzettend gevoelig en betrouwbaar! Als je zwanger bent, zou deze nu zeker moeten aangeven of dat zo is! Succes!
o, o, ben zojuist heel slecht geweest. Had ineens een ontzettende test drang...3 dagen voor NOD....en kijk eens in mijn album!! Heb een koppie koffie gehad en getest met de xtra sensitive van sensitest....over een paar daagjes nog eens proberen... Succes dondertje en de rest!
Jollie, mooi testje, alleen heb ik met die testen vaak vals positieve testen. Dus als je het echt zeker wilt weten, zou ik de kv 2 voor 5 euro halen en doen, die is nog gevoeliger! Maar vanaf hier wel een voorzichtige gefeliciteerd!
Dank je Ilona! Maar die van KV heb ik ook liggen hoor, maar ik dacht, och, laat ik maar met deze beginnen. Ik bewaar de betere liever voor later, want ik ging er vanuit dat ie toch neg. zou zijn, en dan zou ik liever deze verspild hebben. Maar ja, nu lijkt het toch anders te zijn!! Over een paar daagjes ga ik die van KV wel proberen. Ik durf nog niet te voreg te juichen...
Die van kv is wel gevoeliger dan de sensitest, dus als je nu zou testen zou hij zeker positief moeten zijn! Hihi testen dus, ik ben nieuwsgierig!!!