Even een vraagje, Wij zijn al enige tijd aan het proberen om zwanger te worden. Helaas heb ik een erg onregelmatige cyclus. Mijn laatste cyclus duurde 79 dagen en dankzij het medicijn Orgametril ben ik ongesteld geworden. Nu zit ik op cyclus dag 22. Ik heb 3 x een enigszins regelmatige cyclus gehad (31-33-35) Gemiddelde daarvan dus 33 dagen. Volgens mijn huisarts moest dus ik na de Orgametril kuur uitgaan van een 33 daagse cyclus. De voorspelling zou dus zijn dat ik afgelopen vrijdag mijn ovulatie gehad zou moeten hebben. Volgens mijn slijm zat dit geloof ik dicht in de buurt want woensdag had ik slierten Voor die tijd hebben we om de dag seks gehad, vanaf woensdag iedere dag J. Mijn baarmoedermond was donderdag en vrijdag ook wat zachter en sinds gisteren weer harder aan het worden naar mijn idee. Dus ik dacht dat mijn ovulatie voorbij was. Echter vanmorgen met hardlopen was ik veel sneller moe dan normaal en echt pijnlijke steken/krampen bij iedere stap. Dat leken weer ovulatie pijnen.. Of kan dit al innestelingspijn zijn???? Nu ben ik helemaal in de war. Wat zou betrouwbaarder zijn: dat rekbaar slijm en de zachte baarmoedermond of de pijn in onderbuik met rennen (bij de harde baarmoerdermond)?????? Sorry voor het lange verhaal en alle details maar ben ERG benieuwd naar jullie meningen! Alvast bedankt!!
uhhm even voor mijn duidelijkheid... je had 24-02 je ovulatie volgens je slijm en je cyclus? Dan kan je nooit vandaag innestelings pijn hebben want je eitje doet er ongeveer 5 dagen over om naar je baarmoeder te komen. Dus je moet nog even geduld hebben. Hoop voor jou op een positief resultaat
Ik zit nu op CD 23 na de orgametril en mijn ei komt eraan Een cyclus van 37 dagen dus Ik zou meer vertrouwen op het slijmverlies ipv pijn bij het rennen Een innesteling kan nog niet zo snel Is anders een ovulatietest niks voor jou? Bij zwanger en kids heb je 25 testen voor 15 euro en werken prima!
Hallo maantje, ik had volgens de voorspelling van een 33 daagse cyclus Idd de 24e mij ovulatie, maar de 23e had ik de sliertjes. Oké ik begrijp dus ook dat dus nog geen innestelingspijn kan zijn.. Dankje!
Je zit dan nu op 2 dpo. Ik heb met mijn zwangerschap op 9 dpo een heeel licht posi test. Dus nog ruim een week geduld Weet dat het moeilijk is maar nu weet je nog niks