zwanger ondanks cyste in eierstok

Discussion in 'Zwanger worden' started by Elsje54, Jun 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elsje54

Elsje54 Actief lid

May 14, 2014
    149
    101
    43
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

na een hele lange cyclus van 8,5 week eindelijk ongesteld geworden. Deze week bezoek gebracht aan de gynaecoloog en dmv een inwendige echo een cyste in 1 eierstok gevonden. De gynaecoloog dacht wel dat hij kleiner was geworden omdat ik een menstruatie achter de rug heb maar dit was dus waarschijnlijk wel de reden waarom de menstruatie zo lang uit is gebleven. De gynaecoloog verwacht dat hij vanzelf weg zal gaan.

Nu is mijn vraag; wie is er, ondanks een cyste in een eierstok toch zwanger geworden?

Ik weet namelijk niet of ik zwanger kan worden / eisprong kan krijgen zolang die cyste daar nog zit?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen had ik er regelmatig een paar. Ze gaan redelijk snel, vanzelf weg. Soms moet je 1 cyclus afwachten maar dan zijn we echt wel weg.

3. merel80

merel80 Bekend lid

May 3, 2009
    812
    39
    28
    Ik had er ook 1. Een flinke. Ben er wel zwanger mee geworden! Onlangs is ie er toch uitgehaald, omdat hij zo groot was geworden dat ik van de een op andere dag onwel werd van de pijn (eierstok was gedraaid en was helemaal afgeklemd).

Share This Page