Hoi allemaal, Ik was 2 januari voor het laatst ongesteld en heb de afgelopen 5 maanden een regelmatige cyclus gehad van 27-29 dagen. Ik heb zondag, maandag en vandaag getest. Zie foto: bovenste is van zondag, middelste is van maandag en onderste van vandaag. Het zijn de testen van de Action. Is het niet heel licht voor (waarschijnlijk) 2 dagen na nod? Ik heb bij beide andere zwangerschappen pas iets van 4-5 dagen na nod voor het eerst getest met KV 2v5 en kreeg toen gelijk een lichte, maar duidelijk zichtbare streep. In ieder geval donkerder dan nu.
ik vinde de onderste al heel wat donkerder dan je eerste test dus het loopt op zou overmorgen nog even testen
Ik hoop dat je 2 dgn voor nod ben want dan ziet het er goed uit. Loopt iig op. Voor (waarschijnlijk) 2 dgn na nod is het idd te licht.
Wat word je snel onzeker he! Maar ik vind het er goed uitzien. De ene maakt nou eenmaal sneller HCG aan dan de ander. Je geeft zelf aan dat je NOD niet zeker is, dus je kunt ook nog voor of rond NOD zitten. Daarnaast geef je ook aan dat je met je andere zwangerschappen 4-5 dagen na NOD nog geen knallers had. Dat zegt volgens mij al wat over hoe snel je HCG aanmaakt. Natuurlijk kan het nog 2 kanten op, maar voor nu zou ik voorzichtig zeggen dat het er goed uitziet, en ik zou me pas zorgen gaan maken wanneer de testen af gaan lopen. Nog even geduld dus! Ik vind het trouwens een gevaarlijke opmerking om te zeggen dat een test "te licht" is. Volgens mij zijn er niet echt richtlijnen voor hoe licht of donker een test moet zijn, vooral niet zo dicht rondom NOD.
Ik vind ze mooi oplopen, hoor. Ik denk dat we door veel verschillende verhalen te lezen soms denken dat we al 4 dagen voor NOD een knaller van een test moeten hebben, maar de 1 is de ander niet. Gefeliciteerd! En hopelijk een plakkertje 👍🏻
Vanmorgen nog een kV 2v5. Weet niet hoor, maar vind hem nog niet echt duidelijker dan gistermiddag... Maar misschien wil ik wel te veel te snel.
ja je bent veelste snel maar ik zie een streep hoor zonder te turen zou nu even 2 dagen wachten ook al is het lastig heb zelf ook 8 testen gedaan ahahaha
Ik geloof dat je hcg verdubbelt met twee dagen Dus ik zou overmorgen nog eens testen Dan valt t verschil denk ik beter te zien
Ohh Zeilbootje ik begrijp je echt heel goed. Ik kon het ook niet laten om elke dag te testen en te vergelijken! Het leverde me zoveel onzekerheid op dat ik uiteindelijk inderdaad gewoon 1 dag niet heb getest zodat ik beter kon vergelijken.... Bij mij liep het niet goed af, maar ik duim dat het bij jou gewoon goed zit!
Ik vind ze wel erg licht voor na NOD, maar wellicht is je ei veel later geweest en ben je nog helemaal niet na NOD maar zit je er nog enkele dagen voor. Als je morgen ochtend weer test kun je hem Vergelijken met die van gisteren, dan moet ie wel opgelopen zijn.
Ik vond ze ook nog vrij licht maar wie weet ben jij een middagtester. En tetst jij duidelijker s middags dan s morgens
Niet meer getest! Mijn testen waren sowieso op en ik ben vandaag werken, dus kan morgen pas nieuwe halen. Wil eigenlijk tot zaterdag wachten om te zien of het echt verschil maakt.