al drie keer niet ongesteld geweest. wel een test gedaan was niet duidelijk. ben steeds misselijk en moet kokhalzen zomaar uit het niets. heb er verder niet meer naar omgekeken. maar word wel 'dikker' alleen heb geen gevoel dat ik zwanger ben.
dag kelly, je test was niet duidelijk? Ik denk dat ik nog eens zou testen gezien je je toch misselijk enz voelt? succes flyke
ja ik weet het ben er erg slordig in geweest heb er 2 gevoelens bij aan de ene kant bang aan de andere kant 'leuk'
Ik snap t ook niet helemaal. Ben dus maar even een paar van je berichtjes gaan lezen. En las als 1 vd laatste berichtjes (uit juli) dat je zwanger was en gefeliciteerd werd?
Hoi, Ik ben erg benieuwd naar je reactie. Betekent t dat je vanaf juli mogelijk al zwanger bent? Wanneer heb je de laatste test gedaan? x Sophie
Ze bedoelt gewoon dat ze 'eigenlijk' anders alweer 3 x ongesteld was geweest na die tijd. Dit is ze dus niet geworden... dus denkt ze dat ze zwanger is.
Ze bedoeld dat ze 3 maanden niet ongesteld is geweest, zich niet zwanger voelt, maar wel een aantal symptomen heeft. Maar je kunt dit het beste met de huisarts overleggen, het is misschien moeilijk maar een huisarts heeft zwijgplicht. Dan heb je meer zekerheid en weet je wat je moet doen. Groetjes Lisette
In je andere berichten staat dat je 27 juli al een test hebt gedaan en dat die positief was.. er staat eidelijk heeft het klussen zin gehad... Maar nu 2 maanden verder is het allemaal niet zeker mee ofzo? Ik snap er even niets meer van.. Gr. Britt
hallo ik heb in juli een test gedaan ik d8 dat ik zwanger was.. maar de test was niet duidelijk heb toen geen weer gedaan afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan maar die is postitief dus ben zwanger al 3 / 4 maand.. alleen zit met nog een probleem ik heb geen relatie meer met die jongen dus weet niet zo goed wat ik moet.. en heb al een aardige buik moet morgen naar de dokter..
jeetje ..dat zal wel moeilijk zijn voor je ..anyway ..ik zou wel die jongen op de hoogte brengen ..jullie waren ook samen toen je zwanger raakte ... suc6 bij de dokter ...ff nog een vraagje ...wil je het kindje wel houden ?
de jongen weet het al de dag dat ik het zelf wist ben ik naar hem toe gegaan .. en als het kindje verder wel gezond is kan ik het niet verdragen het weg te halen.. alleen ik heb op het moment wel weer een nieuwe relatie dus hoe dat afloopt weet ik niet maar mijn gevoel zegt als ik het houd en die jongen houd van mij dan accepteert hij het.. en me ouders staan achter mij welke beslissing ik ook neem
vreemd verhaal allemaal..... je kiest toch alleen voor een kind als je relatie goed is? en nu ben je zwanger en heb je het over weg laten halen...dat je dat niet echt zou kunnen? waarom zou je ook...je hebt er toch zelf voor gekozen? want las net je andere berichtjes
goh...kwartje valt laat! Nou ja.. gefeliciteerd. Enne mannen zijn nu ff niet belangrijk. Als die nieuwe het nik vindt, jammer dan. Een kindje en moeder zijn, ben je voor de rest van je leven.. Als je geluk hebt, wordt je met deze knul oud, maar misschien ook niet... Maar je kindje.. dat is toch wel jouw kindje, die ruil je niet zo makkelijk in hoor..
Ik wil niet partijdig zijn, maar een relatie kan in een korte tijd heel snel slecht worden hoor. Misschien hebben ze er destijds samen voor gekozen en wilden ze ook heel graag, maar is het daarna onverwachts misgegaan. Oordeel niet te snel als je het hele verhaal niet kent. Ik kan me voorstellen dat het voor meiden die al heel lang proberen zwanger te worden, moeilijk is om te lezen, dat ze erover heeft gedacht om weg te halen. Maar probeer het niet zo op jezelf te betrekken. Ik zou het ook nooit kunnen, daar niet van, maar de situatie waar ze nu in zit is ook niet alles. Toch denk ik dat ze het kindje niet weg moet laten halen. Daar krijg je later alleen maar spijt van, denk ik. Nou, succes ermee hoor. Groetjes, Linda