dank je ik kan het ook zeker niet weg halen weet dat ik er spijt van krijg! en dat het is stuk gelopen met me ex is jammer maar als de jongen bij wie ik nu ben van me houd dan accepteerd hij het zoals het is.. heb morgen een echo en dan zie ik wel wat er verder gaat gebeuren!
Zkr raar verhaal. Eerst staat er dat je in mei/juni ofzo stopt met de pil en in een ander stukje dat je in december al gestopt was?
tuurlijk kan een relatie ineens over zijn of slecht gaan...maar dan vind ik niet dat je het recht hebt om het weg te laten halen (of daar over na te denken) omdat je bewust met de pil gestopt was.. maar goed dat is mijn mening... begrijp me verder niet verkeerd.. ik hoop dat je een mooie zwangerschap krijgt en hopelijk steun van een "papa"
ja tuurlyk en ik kan het ook zeker niet verdragen om het weg te laten halen en tja als me nieuwe vriend er niet achter staat dat ik een kindje krijg helaas..
dit meen je toch zeker niet zoals het nu overkomt he, een vrouw heeft ZEKER het recht als ze het ECHT niet ziet zitten om een kindje alleen op te voeden om aboruts te plegen! Ik ben er zelf niet voor, maar iedere vrouw heeft dat recht wel (in nederland tenminste).
het was heel emotioneel om voor het eerst in je lichaam een kindje te zien bewegen alles is god zij dank goed ben nu 13week en 3 dagen heen en heb ook wel gelachen want het kindje had de hik heel raar om te zien.. maar alles is goed tot nu toe dus nu maar ervan genieten ondanks de misselijkheid en kokhalz neigingen
hoi kelly wat fijn dat alles goed is bij de gyn! ja het is inderdaad een prachtig moment voor het eerst je kindje zien bewegen! wens je nog een fijne zwangerschap toe! vele groetjes