Wel/Niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Savantia, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Savantia

Savantia Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op het forum
    Ben 35 jaar in November 2014 gestopt met de pil. Vanaf dat moment keurig op tijd ongesteld geworden. Sinds januari gebruik ik een app om mijn vruchtbare dagen in de gaten te houden dit doe ik samen met ovulatie strips. Ik ben 17 januari ongesteld geworden en na 4 dgn weer klaar. Nu had ik 14 februari ongesteld moeten worden maar nog steeds niks. Ben nu dus 11 dagen over tijd. 2x negatieve test en gisteren was mijn Bloedtest ook negatief had een Hcg waarde 1. Ik voel me super onzeker, ik voel al meer dan een week zeurderige,trekkerige pijn in mijn onderbuik,ben veel duizelig,geregeld heftige hoofdpijn,veel plassen,droge mond en continue hongerig... Ook heb ik continue het gevoel dat ik ongesteld moeten worden, maar het enige wat ik af en toe heb is melkachtige afscheiding... Hou ik of me lichaam me nu voor de gek of??? Ik voel me een beetje radeloos...

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik ben bang dat je dan een cyclus hebt overgeslagen, want als een bloedtest negatief geeft dan is dat heel erg betrouwbaar. Heb je een eisprong gevonden middels de ovulatietesten? En ja helaas kan je lichaam je nogal voor de gek houden! Als je nog geen positieve ovulatietest hebt gehad kan het zijn dat je zomaar ineens een keer een langere cyclus hebt.

3. Savantia

Savantia Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn cyclus loopt op orde en ik weet wanneer mijn eisprong is, dit hou ik dus bij en controleer ik. Ik vind het heel vreemd dat ik al zolang probeer en er niks gebeurt en nu opeens wel?

4. Savantia

Savantia Lid

25 feb 2016
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vergat nog te zeggen dat ik de laatste 4 dgn 37.1 temp terwijl ik normaal rond de 36.5 zit ( ik temp iedere dag al een paar maanden)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Met een hcg waarde van 1 ben je helaas niet zwanger en houdt je lichaam je voor de gek door bv een ronde over te slaan.
    Dit kan, zelfs als je al lang gestopt bent met de pil een keer gebeuren.
    Vooral omdat je al 11 dagen 'overtijde' bent. Dit had met een bloedtest dan wel ontdekt moeten worden.

Deel Deze Pagina