heerlijk zaterdagavond, dadelijk komt een vriendin op visite en maak ik het gezellig, eerst koffie met een lekkere berliner bol, daarna stokbrood plakjes met aioli, en 2 soorten salades, bak met nootjes en bakje olijven hmmmm voor vriendin klein flesje witte wijn gehaald. maken jullie het ook gezellig in het weekend?
Nou, mijn man is een weekje op vakantie met mijn ouders en mijn broertje dus ik ga mezelf trakteren op een zak chips én een reep chocolade en een mooie jankfilm. Ik vind het goed
Wij gaan een film kijken als de kinderen op bed liggen. Ik drink dan een glaasje rode wijn en mijn vriend een speciaal biertje Ik heb verschillende kaasjes (walnootkaasje, danish blue en port salut) op een toastje, daarnaast een paar tapas (gehaktballetjes, champignons in aioli en scampi’s in knoflook) Heb er nu al zin in.
Oh dat is een goed idee.. lekker, heb hier ook nog doritos liggen. Dit ga ik misschien ook wel op tafel zetten. En ik heb nog tijgernootjes.
Wij doen dit ook niet iedere week hoor, vaak ook alleen chips Ik had sinds vorige week zaterdag buikgriep. Ben nu weer beter dus ik dacht, laat ik me maar eens goed verwennen na bijna een week niks kunnen eten.
Niets bijzonders eigenlijk... We kijken met de oudste twee ‘Wie is de mol?’ En ik heb een stukje kipgrillworst gekocht, want dat vinden die meiden zo lekker. En ik heb nog wat mars bites, ik denk dat ik daarvoor ga, misschien met een glaasje rode port. Ik bedenk me opeens dat ik ook katjang pedis heb gekocht
We vieren de verjaardag van mijn man, dus... Zalmsashimi met sojasaus, ciabatta en stokbrood met eier- en tonijnsalade, 3 verschillende Franse kazen, toastjes, 2 verschillende soort droge worst. Lekkerrrr! Edit// En wijntjes natuurlijk!!
Oh en ik wil temptation island kijken. Maar man is aan het ******** met de tv. En aangezien hij op de tablet wil....
Mijn man is morgen jarig, en omdat we morgen weg gaan naar dusseldorf vieren we het straks. Koffie/ thee en gebak (slagroom/hazelnoot/tompouche/kwark/appel) Daarna; gehaktballetjes, droge worst, twee soorten kaas, gevulde eieren en chips met dip op tafel. Ik maak het mijzelf makkelijk dit keer. Alleen de eieren zelf gemaakt. De rest zelf gekocht
En dan vervolgens morgen weer een halve dag op de troon zitten omdat je maag het allemaal niet aankon Grapje! Geniet er van
Oke, ik vul nu bij de sterretjes een woord in, en ik hoop oprecht niet dat je man dat doet met jullie tv. Dat zou best verontrustend zijn
Straks tijdens wie is de mol.. Glaasje(s) zoete witte wijn voor mij Biertje(s) voor man Gesneden stukjes stokbroodje met aioli filet american met uitjes of Surinaamse ei salade Nootjes .. Stukje kaas .. worst .. en zilveruitje apart
Oohh ik zou het hele chocoladeschap wel leeg willen kopen, maar ik wil er ook graag nog wat kilo's af en ben net lekker bezig. Ik ga dus maar voor rauwkost vanavond