Goeiemorgen dames, zou iemand mij kunnen helpen afgelopen weekend steken in mijn buik en rug gevoeld en ook al een aantal dagen extreem pijnlijke tepels ik zit nu op 10dpo. Zouden jullie even mij willen kijken want denk echt iets te zien misschien ook nog te vroeg! veel liefs!!
Op de eerste foto lijk ik wat te zien maar na hoe lang heb je de foto gemaakt? En weet je zeker dat je 10 dpo bent?
De upload kwaliteit maakt het ook niet beter natuurlijk. Ik zie helaas ook niks, maar als jij wel wat ziet dan geloof ik je. hopen op een goede oploop, even in de gaten blijven houden, en blijven testen
Oh sorry dan heb ik het zelf verkeerd gerekend ik zal het inderdaad dan over 2 dagen nogmaals proberen dankjewel!
Je Eitje springt na een positieve test binnen 48 uur en dan reken je die dag daarna als 1 dpo. Dus in jouw geval was 20 juli 1 dpo en vandaag 9 dpo.
Dankjewel dames voor jullie eerlijke mening zal zeker blijven testen en jullie op de hoogte houden kan nog alle kanten op. Spannend hoor…☺️
ja dankjewel ik hoop het ook maar nog niet te hard van stapel gaan kan nog alle kanten op zo vroeg… en wat een hekel aan wachten het liefste alle testen die er bestaan doen vandaag!!
Ik zie wel iets vaags. Na hoeveel tijd is de foto gemaakt? Als dat na een paar minuten was, hoe is hij dan opgedroogd?