wel niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jo31121984, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jo31121984

1 apr 2008
    14
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden,
    ik ben nieuw hier,enoetjes weet nog niet goed hoe het werkt.
    maar wel leuk al die verhalen.

ik ben op 6-2-2008 voor het laatst ongi geweest en 4 negatieve testen.
    maar wel een beetje pijnlijke (.)(.).redbull gevoel.wat denken jullie?
    groetjes jolanda

2. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey jo.

dan zou het wel een keer zover kunnen zijn. welke zwangerschapstest heb je gebruikt? want de een is gevoeliger dan de ander.

als het negatief blijft dan zou ik eens naar de huisarts gaan of naar de verloskundige/gynaecoloog. die kunnen je dan meer zekerheid bieden nadat ze een bloedtest hebben gedaan.

voor de rest veel succes en ik duim met je mee :thumup:

3. piekertje

piekertje Lid

30 mrt 2008
    8
    0
    0
    Hoi Jo,

Ik ben zelf 12-02 voor het laatste ongesteld geweest. Zit inmiddels op een cyclus van 50 dagen. Hiervoor heb ik na het stoppen met de pil (aug 2007) een redelijk regelmatige cyclus gehad, tussen 28 en 38 dagen (1x). Ik heb ook al 4 testen gedaan met steeds tussenpozen van 4 dagen, vandaag met zo'n ultragevoelige matcare getest. Alles negatief. Ik word er een beetje simpel van moet ik zeggen. :(

Ik denk ook allerlei kenmerken van zwangerschap te hebben (vollere borsten, ben misselijk geweest af en aan, meer witte afscheiding), maar inmiddels ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Steeds heb ik ongi-krampjes, en dan denk ik zie je wel... :evil: tot ze weer over gaan. Doe me dan maar gewoon ongesteld, nu weet ik helemaal niet waar ik aan toe ben. Ik ben ook bang dat een bezoek aan de huisarts alleen oplevert wat jij ook zei, hoewel de verloskundige op deze pagina het toch wel aanraadt om te gaan als ik ook niet ongesteld wordt als ik het weer zou moeten worden (1 overgeslagen dan) :( . Zucht...

4. piekertje

piekertje Lid

30 mrt 2008
    8
    0
    0
    ik bedoel dat de huisarts zou zeggen 'afwachten maar', sorry was bij ander onderwerp, jij bent niet bij de huisarts geweest he?
    Succes met wachten :thumup:

5. dreamingPris

30 mrt 2008
    90
    0
    0
    horeca, bediende
    hey kitana
    een vraagje weet jij dan mischien welke test er gevoeliger is?zkkr deiets duurdere?

Gr PRis :baby:

6. jo31121984

1 apr 2008
    14
    0
    0
    zoetermeer
    hai peikertje.
    klinkt me bekent in de oren wat jij vertelt.
    ik denk ook telkens dat ik ongi wordt en dan komt er niks.nu 2 mnd geleden en nog niks.ik wacht het maar af.maar wat is het moment om naar de dokter tegaan?als het nog 2 maanden wegblijft?groetjes jo

7. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey dreamingpic

clearbleu is gevoeliger dan bijvoorbeeld lifetest.

8. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo allemaal wel of niet.. idd wel of niet... hihi
    ik ben 2 dagen overtijd.. zoals jullie kunnen zien en toch wil ik ff wachten met testen nog.. schrik niet 8 dagen dan ben ik 10 dagen overtijd en dat is mage lang ik heb een cycles van 28 precies nog nooit overtijd geweest in een half jaar.. alleen na het ontpillen ben ik 67 dagen niet ongesteld geweest dus het is heel spannend .. iemand al wat symptonen? gr. mij

9. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    een redbull gevoel? haha wat bedoel je preies hihi?:) ik vond het zo leuk klinken bedoel je in je buik?

10. piekertje

piekertje Lid

30 mrt 2008
    8
    0
    0
    Hoi Jo,
    Naar de dokter zou nu al zin hebben volgens de verloskundige van deze site, om te ontdekken of er toch een zwangerschap 'verborgen' zit of om te kijken wat er dan aan de hand is. Maar het kan dus ook nog steeds zijn dat ik 'gewoon' een ongesteldheid oversla, en dus binnen nu en ik denk een dag of 14 toch weer ongesteld word (heb redelijk regelmatige cyclus maar verschilt altijd wel weer paar dagen). Ik ben er de laatste week niet meer zo mee bezig omdat ik heb bedacht na 4 negatieve testen dus niet zwanger te zijn :eek:
    Wat ik lastig vind is dat ik er wel steeds weer over aan het denken wordt gezet... al 5 zwangeren afgelopen tijd in mijn directe omgeving. Ik wil ook! Nou goed, we zien wel hoe het loopt. Als ik niet ongesteld word ga ik in elk geval even naar de dokter. Blijft toch raar die 'schijven' in mijn borsten ineens en die andere klachtjes (en ook ik heb mezelf al eens eerder voor de gek gehouden, zucht...). Hihi het is wat.

11. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo piekertje
    ik lees dat je schijven in je borsten opeens voelt?
    dat heb ik ook ik noem het zelf alleen opgezwollen borsten.. ben jij al overtijd? en heb je last van andere kwaaltjes? veel suc 6 en groetjes van mij

12. piekertje

piekertje Lid

30 mrt 2008
    8
    0
    0
    Nou het is zover hoor, de :evil: :evil: zijn er! Dat is dus 55 dagen, dus ik denk dat ik inderdaad een menstruatie heb overgeslagen. Ik ben wel opgelucht dat ik nu gewoon ongesteld ben, dat onzekere gedoe is niets voor mij :(
    Gek toch, dat dat blijkbaar kan! En die schijven in mijn borsten, tja die zijn er nog steeds - ik heb me maar bedacht dat dat misschien ook effect was van hormonen in de war. De andere symptomen (misselijk, branderige borsten, afscheiding e.d.) kan ik niet verklaren. Zijn al tijdje minder of niet meer aanwezig. Beetje veel mee met zwanger bezig geweest misschien :confused: of extra op gelet waardoor die dingen nu symptomen leken terwijl ze er anders ook waren en me niet opvielen?
    Hoe dan ook, ik ben opgelucht en heb me bij deze voorgenomen om me minder druk te maken over het hele gebeuren (als iemand me nog even kan vertellen hoe dat moet?)...
    Hoop dat voor jullie ook snel duidelijkheid is!

Deel Deze Pagina