Zwangeren, even een vraagje aan jullie Ik ben op 18 aug. gestopt met de pil. Daarna een cyclus van 25, toen 37. Vandaag zit ik op dag 45. Ik al 2 neg. testen gehad. (2 en 5 dec) Ik ben nog steeds niet ongi. Mischien een goed teken, maar misschien ook niet. Ik moest gisteren wel heel vaak plassen (niet meer dan anders gedronken). Zelfs mijn man zei dat ik vaak moest (5 x in 1 uur) Ik heb de afgelopen 2 dagen zo'n raar gevoel in mijn onderbuik. Het is moeilijk te beschrijven, maar hier komt ie: als je heel nodig moet plassen heb je ook pijn in je onderbuik en als je dan geplast hebt dan lucht dat op. Nou zo'n gevoel is het. Mijn buik is trouwens ook flink opgezet. Herkennen jullie dit? X Linda
ik herken het niet zo, ik voelde op de dag van posi test eigenlijk weinig verschil, als enige dat ik dus niet ongi was. heb je misschien geen blaasontsteking?? omdat je zo vaak moet plassen, of je zwanger bent dat weet ik natuurlijk niet, maar mijn lichaam heeft me ook heel vaak voor de gek gehouden, en omdat ik er heel veel mee bezig was, werd ik ook niet ongi, en iedere na een hoop nega. testen, dacht ik van ik ben toch niet zwanger, en dan werd ik de volgende dag ongi. hoe meer dat je er mee bezig bent hoe meer je denkt te voelen. wacht nog gewoon een paar daagjes en test dan weer, ik heb ook wel wat testen versleten, het hcg verhoogt zich om de 2 dagen dus zou over 2 dagen pas weer testen, als je dan nog niet ongi bent
Dank voor je antwoordt. Ik moest alleen gisteren meer plassen. Vandaag niet. Dat gevoel in mijn buik is nu wel weggetrokken. Ik heb ook geen pijn bij het plassen. (ik ooit al eens een blaasontsteking gehad dus ik weet hoe het voelt) Wat ik wel vreemd vind is dat ik ineens striae op mijn borsten heb terwijl ik dat nog niet had. Maar goed ik wacht tot dag 55 (als ik dan niet ongi ben) en dan test ik nog een keer, is die neg dan g aik toch maar mijn HA opbellen.
Kan het niet zo zijn dat je aan het ontpillen bent? Daar kan je ook rare symptomen van krijgen en een onregelmatige cyclus. Je zou over een paar dagen nog een keer kunnen testen maar probeer er inderdaad niet te veel mee bezig te zijn (hoe moeilijk dit ook is hoor). Groetjes,
Nou ontpillen?? Ik ben 26 dec 2008 bevallen en pas vanaf maart aan de pil gegaan. In aug alweer gestopt dus dat lijkt me niet. Das nu alweer 4 maanden later. Ik ben er ook niet heel veel mee bezig (lijkt misschien zo door dit topic) maar ik wilde gewoon weten of dat iemand dit herkent.