babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nipa18, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    welke babyfoon is het best kwa prijs kwaliteits verhouding?

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Alecta, geloof de DX 88. Bevalt ons heel erg goed. Even googlelen waar je hem via internet het voordeligst kunt kopen.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja hier ook de alecto DBX88 hij bevalt uitstekend!

4. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ja die heb ik ook, ben erg errug blij mee!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Handig topic dit. Ik heb nl ook geen idee wat voor babyfoon wij moeten gaan aanschaffen.
    Heb even gegoogled en dat is idd de moeite waard, tussen de goedkoopste en de duurste zat gewoon €60 verschil :confused:

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wij hebben hem ook inderdaad zeer tevreden mee!
    en via internet de goedkoopste gevonden..
    alleen nu komt nr 2 eraan en zitten we te bedenken hoe we het nu gaan doen?
    Hoe heeft iemand dit al opgelost?
    hoor het graag!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb ook de alecto dbx88! Super ding! Ik heb hem toen voor 60 euro gekocht. Hij stond voor dit bedrag op kinderstoeltje.nl en met die print ben ik naar babydump gegaan en daar hebben ze laagste prijsgarantie. In de winkel staat hij voor 119! ;)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier precies hetzelfde als Pooh69! ;)

Sinds wij weten dat ze bij Babydump laagste prijsgarantie hebben, speuren we voor alles eerst internet af en gaan dan bij hun kopen :D.

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    hier ook dbx-88. Nog nooit problemen mee gehad hij is echt super gevoelig ( soms iets te gevoelig :D )
    Ook erg prettig dat het een dect is zodat je niet de buren erop kan ontvangen.
    Mocht iemand interesse hebben heb hier een bon voor een gratis thermometer set van alecto als je een babyfoon bij babypoint koopt.

10. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik de heb deze Philips Digitale Dect SCD499

ben er zeer tevreden over gebruik hem nu even voor me zoontje en straks voor die kleine meid

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan de gevoeligheid ook minder 'gevoelig' instellen, dan slaat ie alleen uit bij iets meer geluid. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn dat ik de klok kan horen tikken ;).

12. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Klopt inderdaad. Het heeft alleen een aantal weken geduurd voor we daar achter waren. Ik vind het ook wel prettig nu dat ik als ik wil alles goed kan horen, maar werd daar in het begin ongelovelijk zenuwachtig door ;)

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je moet er inderdaad even aan wennen ;), maar ik vind het wel heel fijn nu.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij hadden ook de alecto, super ding hoor!

Nu hebben we een luvion, met camera. Helemaa super, kan meteen zien of ze nog goed in haar bedje ligt, of ze wakker is (dan hoor je haar namelijk niet) enz enz. Ik vind de prijs niet eens zo hoog in verhouding tot de kwaliteit.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, wij hebben ook eentje met een cameraatje, van Elro, is meestal te koop voor 90 a 100 Euro bij bouwmarkten.
    Ik vind het een ideaal ding, kan ik haar goed in de gaten houden en hoef ik niet voor elke klipklap naar boven.
    Voor op visite/bij opa en oma e.d. heb ik eentje van de Lidl van 25 Euro, is geen dect, maar doet het verder prima.

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    heel flauw: geen babyfoon meer bij de 1e...
    Wij hebben een babyfoon alleen de eerste 2 weken gebruikt en verder niet. Als wij boven zijn hoor ik Nick echt wel en als hij boven slaapt en wij beneden zijn, blijft er een deur op een kier en hoor ik hem ook als er echt iets is. Verder heb ik niet de behoefte elk zuchtje te horen...
    maar naar dit antwoord was je vast niet op zoek..

17. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Dit dacht ik van tevoren ook, maar bij ons hoor je dus echt helemaal niks... Dus we zijn toch gauw een babyfoon gaan kopen (was ons eerste "uitstapje") maar we hebben nu Philips Avent SCD496-00. Bevalt heel goed, als hij boven uit staat dan gaat ie beneden piepen of als je te ver weg bent. Bij mijn ouders (daar bleek je dus ook helemaal niks te horen) hebben we zo'n goedkoop ding van de kijkshop (Bunny van alecto) en die is voor daar ook goed genoeg.

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja wij hebben er sowieso al 2 liggen maar vond een extra unit eigenlijk een handigere oplossing omdat deze zo fijn is..
    Deze gaat uiteindelijk ook naar de baby en dan krijgt ons dametje de overige..

Voorheen stond deze bij haar toen ze kleiner was maar hier hoorde wij dus niet alles op..
    En ze heeft dus wel eens overgegeven terwijl we dit dus niet hoorde op de babyfoon! Nou sinds dien is die nieuwe babyfoon er gekomen..
    en moet ik er niet aan denken dat ik zoiets niet hoor en dat ze dus stikt oid..
    Als wij boven liggen horen wij wel weer alles..
    Maar beneden niet..
    + wij zijn regelmatig bij de overbuurtjes ed en dan heb je een babyfoon dus echt nodig ;)
    Dus nee helaas geen oplossing voor ons haha iemand anders nog ideetjes?

Deel Deze Pagina