Dan zou ik ook morgenochtend testen. Spel je test vanavond en het weer een vage streep, dan Ga je helemaal twijfelen. Succes meid!
Hihi, ja ik kwam daar later pas achter, maar omdat ik al zoveel kwaaltjes had, wilde ik een bevestiging, ik zag het 2e streepje wel, manlief niet, die geloofd het nu nog niet zo! Hoop dat ik morgen meer duidelijkheid heb!
Vandaag weer getest, 2 dagen voor NOD, maar helaas is het niet donkerder geworden, ik blijf een licht streepje op de achtergrond zien.. misschien een foutje in de test? of ik had het wel heel graag gewild.. Bedankt voor het meekijken..
Meestal zie je pas verschil als er minimaal 48 uur tussen de testen zit, zo snel stijgt HCG in je lichaam. Kan best zijn dat hij morgen wle duidelijker is. Er staat toch een streepje. Ik hoop dat je toch zwanger bent.
Maar je zit nu nog 4 dagen voor je nod?? Dit waren mijn testen 5 en 4 dagen voor nod. In deze dag zat er vrij weinig verschil maar je kon het streepje in t echt wel al zien. Zie je hem vandaag ook goed staan in t echt? Succes iig.
ik zie wel streepjes bij alle2 miss op je NOD dag nog een keer testen dan kan hij wel donkerder zijn als hij dan nog zo licht is weekje later nog een keer testen kan zijn dat je heel laat pas hcg aan maak
ik zit vandaag op 2 dagen voor NOD, heb foto's gemaakt, maar heb het idee dat er minder te zien is dan zondag.. denk dat ik de test maar als negatief beschouw..
Ja op de rechter foto zie je het idd heel duidelijk, spannend! Denk dat er op mijn testje vandaag niet veel te zien is..