Wel of geen 2e streepje te zien? (kv test)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by xCynx, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Als je het over mijn foto's hebt, kijk eens naar mijn banner?
    De foto's alleen bijgevoegd omdat TS 5 dagen voor nod zat, en mijn test 4 dagen voor nod ook niet super veel duidelijker was. Dus ter vergelijk.
    Maar je zit er dus 2 voor NOD? Ik zie wel wat minder op deze test idd :(

2. xCynx

xCynx Actief lid

May 18, 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Oh haha, sorry niet op gelet, Gefeliciteerd!!
    Nee ik denk dat ie negatief is, maar kan me ogen niet van die test afhouden, omdat ik weet dat er wéér een 2e lijntje staat.. maar ja is nu 2 dagen voor m'n NOD dus denk dat ie dan niet positief is..

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

2 dagen voor nod? oh dan heb je over een dag of 4 een prachtige test in handen hoor! voorzichtige gefeliciteerd :)

4. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    Ik zie ook een lichte streep, over een paar dagen weer testen hihi!!

5. xCynx

xCynx Actief lid

May 18, 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Zou het? ik wilde het eigenlijks al opzij schuiven, hihi.. We waren nog niet bezig voor een 2e kindje, maar toen ik die testen zag, begon het wel al te kriebelen, natuurlijk hoop ik dat m'n menstruatie niet komt.. vindt het zo spannend.. maar heb je met 2 dagen voor NOD niet een beter streep ? zowieso een lichtroze? want deze is nog steeds op de achtergrond lichtjes te zien.. ( kunnen het ook indrooglijntjes zijn ? ) haha.. maak me zelf al helemaal gek.. stom he?

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    Tja ik zie hem ook hoor...ik houd dit topic ff in de gaten ;)

7. xCynx

xCynx Actief lid

May 18, 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ja nu de test helemaal opgedroogd is, zie je het nog duidelijker.. ik weet dan mag je niet meer kijken, maar het is toch raar dat er nu wel een streep staat? met blote oog zie je uhm zo staan, maar krijg uhm niet goed op foto.. of is het een indrooglijntje?

8. Ils80

Ils80 Bekend lid

Mar 27, 2012
    560
    0
    0
    Ik denk dat het wel positief is hoor. Ik heb twee weken terug een test gedaan om te kijken of ie weer wit was na een mk, prachtig wit. Heb hem nog een dag bewaard (om te zien of er bij mij een lijntje kwam van het indrogen) maar niks geen lijntje te zien hoor.

Ik denk dat je over 2 dagen al een mooie duidelijke streep hebt! Spannend!

Oh, en dat je vriend eigenlijk nog een paar maanden wou wachten zegt niks. Die van mij heeft al twee jaar gezegd dat ie geen 3e wou en na vorig jaar een keer een paar dagen overtijd (geen test gedaan maar waarschijnlijk vmk) was ie toch wel even aan het twijfelen. Nu na een positest vorige maand wat helaas misgegaan is bij bijna 6 weken wilde hij toch graag een 3e maar ook eerst een paar maanden wachten (toen we er voor gingen was het steeds in 1x raak en vorige maand dus onverwacht zwanger dus grote kans dat het nu weer in 1x lukt) ivm de rest van de jaarplanning (verbouwing ed). Maar afgelopen vrijdag besloot hij toch om niet "voor het zingen de kerk uit te gaan". Dus misschien is dat bij jullie ook wel zo!

9. xCynx

xCynx Actief lid

May 18, 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Ja dat dacht ik dus ook van : als er niks is, dan hoort er ook geen streep te staan! zit nu 2 dagen voor m'n nod, dus wacht het nog even af, anders doe ik dit weekend weer een test, dan zou die wel donkerder moet zijn denk ik! ( Vindt het zelf nu ook behoorlijk spannend.. )

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik zag op de eerste foto zeker wat, en vrijwel niet op de tweede.
    Sommige dames testen 's middags donkerder, waaronder ik.

11. xCynx

xCynx Actief lid

May 18, 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Helaas, net toch ongi geworden, wat raar dat ik dan wel 2 positieve testen had? Of zouden ze allebei vals positief zijn geweest? Pff.. toch wel een teleurstelling dit.. Had het wel heel erg leuk gevonden nu al een broertje of zusje voor ons zoontje, dus u wordt het toch maar weer afwachten! Iedereen die mee heeft gekeken, dank je wel!;)

12. moppie1992

moppie1992 Actief lid

Jan 21, 2012
    369
    112
    43
    Female
    ik zou toch even afwachten en heel miss als het niet erg is je nod nog een keer testen want kan ook innestelingsbloeding zijn vind het raar dat ze wel alle 2 2 streepjes hebbe maar heb ook gehoord dat sommige wel is vaker vaag lijntje hebben en dat die ook vals is als je het niet vertrouwd over 3 a 4 dagen nog een keer testen

13. xCynx

xCynx Actief lid

May 18, 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Het was meteen donker rood, met wat klontjes zeg maar,, sorry voor de details.. Maar denk niet dat het dan een innestelling is.. dan is het toch meestal licht roze of heel oud bloed? Ik wacht idd nog even een paar dagen, even zien hoe mijn menstruatie eruit ziet.. maar denk toch dat ze vals positief zijn.. ( toch wel lullig )

14. Alita

Alita Niet meer actief

jammer!!!!!
    Ja als je nu ongi bent geworden ben je toch echt niet zwanger denk ik....:(

15. xCynx

xCynx Actief lid

May 18, 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    Nee ik weet het wel zeker! het is heel erg dit keer.. en alle kwaaltjes zijn inmiddels ook al weg.. vindt het eigenlijks toch wel jammer had stiekum wel heel erg leuk gevonden, dus nu nog maar even wachten... en dan voor een 2e kindje.. ( kan al bijna niet meer wachten!! )

Share This Page