Ik zit te twijfelen of ik wel of geen 3/4-d echo wil laten maken. Je ziet natuurlijk al helemaal het gezichtje, dus je ziet helemaal hoe de kleine er uit komt te zien. Of valt dat mee en blijft er nog genoeg te raden over? Hoe denken jullie hierover? Wie helpt me mee beslissen?
Ik wil graag met 26 weken een 3D/4D echo laten maken. Het lijkt mij juist heel erg speciaal,ook voor later.
Aan de ene kant denk ik er precies zo over als jij, dat je dan al zoveel ziet... aan de andere kant kon ik het toch niet laten en heb een afspraak gemaakt voor 2x een extra echo, 1x met 16 weken (2D) en 1x met 25 weken (2-3-4D)... Ben gewoon te nieuwsgierig
Er zijn hier al meerdere topics over geopend volgens mij.. Maar ik heb 2x een 3/4D echo laten maken..een keer met 13 weken en een keer met 28 weken. Beiden waren super mooi! Ik heb alleen het gezichtje niet van de voorkant kunnen zien want de navelstring liep er voor...dus alleen van de zijkant..
Tsja ze zeggen wel dat je echt de gelijkenis ziet na de geboorte, vooral als je de echo later hebt laten maken, dus vanaf 26 weken of zo... Bij onze echo zag je ook echt dat ze vreselijk veel op mijn man lijkt, en neem niet aan dat dat veranderd is strakjes... Ik vind persoonlijk niet dat dat het minder leuk/spannend maakt.. Het is toch heel anders om je kindje in het echt te zien!!
Hoi Daphne, Ik heb vorige week voor t eerst een 3d echo laten maken en het is echt een aanrader. Bij mijn vorige zwangerschappen was deze techniek er nog niet. Dus wou ik nu zeker van deze gelegenheid gebruik maken. Het is ook leuk voor later. Dan kan je kindje zelf ook zien hoe hij/zij eruit zag in mama's buik. Denk er nog maar even over na maar ik denk dat je er zeker geen spijt van zal krijgen. (zie mijn fotoalbum) Veel liefs, françoise
Wij hebben vandaag onze 2/3/4D echo, straks om 10.45. Ben best een beetje zenuwachtig omdat het er inderdaad al heel echt uitziet, maar het lijkt me echt een superervaring die ik niet zou willen missen. Ik zal de foto's zo snel mogelijk plaatsen. Sappie
Ik wil het zeker ook doen! Lijkt me helemaal te gek en ontzettend fijn om m'n kindje alvast een beetje te zien!! Ik ben ongeduldig van aard en vind 9 mnd in m'n buik ook errug lang dus door deze echo-techniek kan ik alvast genieten. Gr, Mirre
Ik zou het zeker weten laten doen als ik jou was! Heb het zelf ook gedaan en ook op dvd vast laten leggen, leuk om er af en toe nog eens naar te kijken en leuk voor later voor de kleine zelf. En op het moment van de echo is het gewoon even zooooo byzonder...