Kans op zwangerschap of niet?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Jolo, Mar 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

Mar 29, 2017
    2,931
    2,167
    113
    Female
    Hallo iedereen!

Eind december ben ik met de pil gestopt en ik heb ondertussen al 2x mijn menstruatie gehad. Deze is altijd op dezelfde dag gestart als toen ik eigenlijk de pil nog nam, dus ik denk wel dat ik al met een regelmatige cyclus zit.

Een 4-tal dagen vooraleer mijn menstruatie zou beginnen, heb ik opgemerkt dat mijn tepelhof een pak groter is geworden en dat er meer witte bultjes op zijn gekomen. Normaal gezien zou ik gisteren mijn menstruatie moeten krijgen, maar ik heb heel lichtjes (maar dan ook echt heeeel lichtjes) bruinverlies gehad en deze morgen tijdens het plassen ook weer een klein beetje. Echter, het rode bloed is er nog steeds niet doorgebroken. Ik heb gisterenNM een test gedaan, maar deze was negatief.

Zou het kunnen dat het toch al prijs is en dat ik te vroeg heb getest of helemaal niet? Ik voel namelijk geen zwangerschapssymtomen. Ik heb dus alleen nog steeds 2 grotere tepelhoven met witte bultjes op.

Liefs, een zenuwachtige vrouw 😊

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,570
    3,507
    113
    Dat zou heel goed kunnen. Je cyclus kan een keer anders zijn. Als dat kleine beetje bruin verlies een innestelingsbloeding is, zou ik over een paar dagen nog eens testen. Ik had bij mijn 2e op de dag dat de bloeding gebon een negatieve test. De bloeding hield 3/4 dagen aan, maar was veel minder dan een menstruatie. Na 4 dagen nog eens getest en die was positief. Er is dus zeker nog een kans.

Oh en ik had ook geen symptomen, bij alle 3 de zwangerschappen niet. Het is dat mijn menstruatie weg bleef en de test zei dat ik zwanger was...anders had ik het niet geloofd:D

3. Jolo

Jolo Fanatiek lid

Mar 29, 2017
    2,931
    2,167
    113
    Female
    Hallo Elsa,

Bedankt voor jouw zeer snelle reactie!

Ik ben erg benieuwd om eerlijk te zijn :D Ik voel steeds goed wanneer mijn eisprong gepasseerd is en ik hou dit ook bij, dus normaal gezien zou ik gisteren (ten laatste vandaag) mijn menstruatie moeten krijgen, maar nog steeds niets te zien.

Stel dat ik toch een lichte bloeding zou krijgen zoals bij jou het geval was, dan weet ik eerlijk gezegd niet hoe ik dit moet merken. Als ik mijn menstruatie krijg, dan heb ik deze altijd maar een 3-4 dagen en echt niet veel. Ik ga sowieso binnen een paar dagen opnieuw een testje doen!

Fingers crossed en anders op naar poging 4 :D

4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

Jun 30, 2014
    6,570
    3,507
    113
    Wat spannend zeg. Ik wist niet dat je weet wanneer je eisprong geweest is.
    Mijn bloeding begon ook op dinsdag en ik testte op vrijdag positief met de kruidvat early en een dag later met clearblue met weken indicator.

5. Minime0617

Minime0617 Nieuw lid

Mar 29, 2017
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen, ik ben nieuw op het forum dus ik moet alles nog even uitzoeken haha

ik ben halverwege januari gestopt met de pil, mijn laatste menstruatie was 28 februari. mijn cyclus was keurig 28 dagen.

Ik had gisteren mijn NOD, en tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik heb niet heel veel symptomen, maar vaak een week voor mijn menstruatie krijg ik vreselijke last van mijn borsten.. dat kreeg ik nu pas 1 dag voor mijn NOD.

Normaal heb ik enorme drang naar chocolade, maar nu gewoon helemaal niks. Ik heb wel een beetje afscheiding, maar ik kan wel 3 keer per dag een schone onderbroek aan doen omdat deze zo nat is. Sorry haha

Gisteren heb ik gesport en had ik ineens hele erge krampen, alsof je ongesteld bent geworden zeg maar, dus ik dacht nou dat was het. Toen ik thuis kwam en naar de toilet ging, was er helemaal niks aan de hand! Ja een streep witte afscheiding en weer een hele natte onderbroek.

Ook heb ik sinds mijn NOD hele droge ogen, een droge mond en hele droge lippen.
    ook zo'n hele vieze smaak in mijn mond.

Ik wil mezelf natuurlijk niet al te gek maken, maar zijn er hier meer mensen die vrij weinig symptomen hebben maar misschien toch zwanger zijn?

Of zijn dit symptomen die aantonen dat de menstruatie toch nadert maar dan een paar dagen later?

Ik heb een test gedaan op mijn NOD maar deze was negatief.
    Pfff ik vind het zo spannend haha

Share This Page