Hoi Dames!!! Ik zit zo in twijfel... wie heeft dit nog meer??? Ik heb 2 gezonde kids 2010 en 2012... Nu heb ik heel sterk het gevoel dat ons gezin nog niet compleet is... Ik zou graag nog een kindje willen, maar......................::: Kunnen we dit betalen? Word dit niet te druk? Hoe gaan we dit doen met opvang? We moeten dan ook verbouwen........ Ik vraag me ook vaak af.... Ben ik niet te hebberig??? Moet ik niet tevreden en gelukkig zijn met 2 gezonde kids??? Allemaal vragen dus...!!!! Wie herkend dit??? Liefs Missy
Hi Missy! Ik begrijp je helemaal. Wij hebben 2 meiden (2008 en 2011) en ik heb ook heeeel sterk het gevoel dat we nog niet compleet zijn. Dat gevoel heb ik al een aardig tijdje. Wij wonen in een kleine eensgezinswoning. Dat houd in een benedenverdieping en een bovenverdieping. De slaapkamers op de bovenverdieping zijn niet groot, dus uiteindelijk moeten wij gaan verhuizen als de kids wat groter zijn. Er past namelijk net aan een 1 persoonsbed in wat nu de babykamer is. Dan is het kamertje vol. Dus niets voor groter wordende kinderen. Inmiddels heb ik er een goed gesprek over gehad met mijn vriend en hij wil toch ook nog voor een derde gaan. Hoe het financieel gaat lopen en idd ook met opvang.....geen idee!! Maar de tijd met mijn andere 2 kids heeft me wel geleerd om mezelf niet al te veel zorgen te maken omdat alles uiteindelijk goed komt. Verhuizen hebben wij in de planning voor over een jaartje of 3/4. Ben benieuwd! Succes met nadenken en de beslissing te nemen. Volg je hart én je gevoel. Weeg alle voors en tegens met elkaar af en meest belangrijke: wees tevreden met de beslissing die je neemt. Twijfels zijn funest vind ik persoonlijk Liefs Teardrop.