Ik open dit topic omdat ik me niet meer zo thuisvoel in andere topics waar anderen wel zwanger worden of al zwanger zijn. Ben jij ook gefrustreerd dat je (nog) niet zwanger bent na je mk klets met me mee. Mijn verhaal: Ik heb 2 meiden waarvan ik erg snel zwanger ben geraakt. Toen we voor ons derde wondertje gingen lukte dit ook weer vrij snel, wat een geluk! Echter ging het deze keer vrij snel mis. Met begin 6 weken begonnen te bloeden en uiteindelijk pas rond de 2 maanden zwangerschap ben ik ons kindje verloren. Na de miskraam moest ik erg lang wachten voordat mijn lichaam weer herstelt was. Mijn hcg steeg terwijl ik ons kindje al verloren was? Dit tot zelfs 2x toe, de gyn stond voor een raadsel. Eindelijk kreeg ik eind februari te horen dat mijn hcg daalde. Waarom het bij mij zelfs bleef stijgen is voor de gyn nog altijd een raadsel. BBZ ...nieuwe zwangerschap? Alles kwam voorbij, zo'n onzekere periode was dat. Nou eindelijk mochten we weer voor een wondertje gaan. Onze wens was alleen maar groter geworden. Alleen ben ik tot op heden nog niet zwanger geworden. En natuurlijk is het eigenlijk niet zo gek na een miskraam dat het "even" kan duren, maar voor mij lijkt het wel een eeuwigheid te zijn. Soms baal ik van mezelf maar ik wil gewoon graag weer zwanger zijn. En ik besef donders goed dat ik al verdomde blij mag zijn met onze twee meiden. En weet ik ook heel erg goed dat er meiden zijn die veeeeeeel langer bezig zijn dan ons. Maar ik wil gewoon mijn gevoel kunnen delen met anderen. Dus aub geen discussie....maar begrip Misschien heb je zelf ....helaas.....de ervaring gemaakt met zwanger worden na een mk deel die gerust
ook hier begin ik een beetje wanhopig te worden. in juni vorig jaar heb ik een vmk gehad bij 4+3.. dus nog erg pril maar daarom niet minder verdrietig. In de tussen tijd nog altijd niet weer zwanger geweest en in de omgeving lijkt iedereen zwanger te worden zojuist heeft mn schoonmoeder op fb gezet dat ze opa en oma worden (waarschijnlijk van 1 van de kinderen van haar vriend) maar dit doet best zeer omdat ik mijn smoeder graag voor t eerst oma had gemaakt
ook omdat mijn broer en szusje zwanger zijn en ik dus mijn vader ook niet meer voor het eerst opa kan maken. (mijn moeder is 4 jaar geleden overleden)
Oh wat erg voor je zit ik te zeuren over mijn mk van december...sorry. Het is dan helemaal erg als mensen zwanger worden die dichtbij je staan he.
hoeft geen sorry te zeggen hoor ja dat doet behoorlijk zeer. bij schoonzusje was ik ook best boos eerlijk gezegd. Omdat ik zwaar het gevoel had dat wij de laatste van de familie waren en ze in het begin van de zwangerschap ook nog rookte. terwijl ik zo gezond mogelijk leef (tenminste niet roken en bijna geen alchohol) en nog niet zwanger ben
Oké Ja dat is helemaal erg he als iemand rookt en niet gezond leeft en wel zwanger wordt en blijft. Hier te horen gekregen van familie dat ze zwanger zijn van nm 5 en dat terwijl de man gesteriliseerd is, 2 jaar geleden! Ze zijn superblij maar eigenlijk wilde ze geen kids meer. Ja dan snap je het ook even niet meer hoor.
nee idd.. dan is het extra pijnlijk hmm.. ook wel vreemd verhaal. gesteriliseerd (al 2 jaar) en dan nu ineens zwanger
Ja idd gek verhaal......maar ze denkt wel vaker zwanger te zijn geweest maar mk heeft gehad. Ze voelde zich al een tijd niet lekker .... Vaak naar de ha....gekke ongi's. Maar hij slikt medicatie die erg zwaar is .... Daarmee mag je ook geen kinderen verwekken zeg maar. Dus waarschijnlijk ging het daarom vaker mis in die twee jaar. Het is heel erg voor ze want een nm5 zat echt niet in de planning, de sterilisatie werkt gewoon niet. Toen ze hier waren om het te vertellen maakte ze ook nog de opmerking....en mk van 6 weken merk je niks van..... Oeh die deed pijn!
ok voel me nu dus ook zwaar kl*te.. mn schoonmoeder heeft sinds n jaar ongeveer n vriend en zijn zoon die nog geen jaar gaat met n nieuwe vriendin zijn zwanger.. en ik kom t te weten doordat mn schoonmoeder dus bericht zet op FB..
ok. soort chemische sterilisatie dus. waarom hebben ze dan niet voor een andere manier gekozen? en als het langere tijd zo raar gaat dan ga je toch denken dat er iets niet klopt. wel raar dat de ha dan niet gezegd heeft om haar man langs te sturen om de boel te laten controleren zo gezegd
Ja het was een nieuwe manier van steriliseren....iets met een bochtje leggen? Ja de ha zei dat ze een bornout had.....ze was nu ook behoorlijk bood hierover hoor. Maar zw dachten natuurlijk dat ze niet zwanger konden raken. Want hij was immers gecheckt na de operatie.
ja dat en dat ze niet eerst de familie op de hoogte stellen.. ok.. ja ik zou dan zeker een klacht indienen over de ha
Ja dat is ook stom! Zeker eerst even iedereen vertellen? Ja ze gaan kijken wat ze kunnen doen tegen het zk....maar dat is een zaak die je nooit gaat winnen.
nee dat is zo.. maar dan nog zou ik zeker er wel wat mee willen doen ook naar het ziekenhuis toe. pff.. krijg nu ook nog mn schoonzusje over me heen
Ja maar wat heb je eraan he....ze geven nooit 100% garantie meen ik? Wat is er dan met je schoonzusje?
ach die was vast bij mn schoonmoeder toen ik reageerde op haar bericht.. en die geeft dat dan weer door aan mn schoonzusje en dus begint die nu ook tegen mij waarom ik die reactie plaats