Hoi allemaal even een vraagje van mijn kant of eventuele herkenning? Eerst even wat info. 6 augustus eerste dag van de ongesteldheid. Tussen 13 en 21 eisprong als mijn cyclus normaal loopt. Mijn baarmoeder stond erg hoog op 18 en 19 aug dus neem aan dat dan de eisprong is geweest de 20ste was die alweer lager namelijk. Nu ben ik dan zo'n 8 dpo en heb nu 2 dagen last van mijn darmen , moet wat meer naar de wc zeg maar Ook wat steekjes laag aan de zijkant van mijn buik. Verder viel me op dat op de rand van mijn broek het zo warm voelt de huid dus, net alsof het Brand? Verder wat spanning in de borsten maar dat reken ik niet echt mee ivm dat ik dat wel vaker heb gehad , voelt anders dat wel. Ben eerder benieuwd of jullie het herkennen van het warme gevoel steekjes en wat meer aandrang dan normaal. Dus iemand die het herkend? Die warmte heb ik nog nooit gehad namelijk dus vond het nogal vreemd.
mijn menstruatie was 7 augustus, ook rond die tijd me ei gehad. nu stond ik smorgens echt super beroerd en misselijk op nu nog met vlagen ook hoor ik me darmen rommelen en beetje zere borsten dus hier een lot genoot erbij hopelijk is het raak hihi
Gezellig samen wachten hahaha. Beroerde gevoel heb ik ook wel met vlagen. Buikgriep of ziek geloof ik niet echt in want ben naast soms wat hoofdpijn nooit ziek , ze slaan me altijd over. Liefste wil ik nu al testen maar goed dat schiet niet op dus braaf wachten en nog meer wachten
Zo te zien niemand die het herkend, vond de klachten zelf ook al zo vreemd. Toch blijf ik er last van houden. Zo'n week wachten is niks.
Hoi, heel herkenbaar. Ik had 17-8 mijn eisprong, en meteen die week t/m nu plopjes, steekjes gevoeld. Mijn ontlasting komt veel vaker dan normaal, soms wel 2 keer per dag Ipv voorheen 4 keer per week. Ook zere borsten. Met vlagen verdrietig en soms chaggie. Tevens het gevoel dat ik mijn broek als deze strak zit niet lekker kan velen op mijn buik. Wat vreemd is omdat je natuurlijk niet dikker bent ineens. Ik heb dinsdag al een test gedaan, maar deze was negatief, kon niet wachten... Nu zaterdag testen. Ben zooo benieuwd.
Hoi meiden, helaas bij mij waren het toch menstruatie klachten en wie weet eisprong dingetjes. Ben net ongesteld geworden.. Bah. Jullie succes!