Hey jongmoedertje Ja helaas zondag toch de rode duivels op bezoek gekregen Ik moet wel zeggen dat het een rare menstruatie is deze keer zoiezo 4 dagen overtijd,zondag een paar druppels en maandag en vandaag veel bloed sorry Maar wat vreemd is zonder ene pijnen wat ik normaal wel heb Maar dan ook echt krampen he,en nu niets geen pijn geen steek,echt raar Dus je weet precies wat ik bedoel met het tweelingen gebeuren Ben ook echt blij met me 3 kids ,maar wil echt nog een 4de wonder meemaken...als het mij natuurlijk gegunt is. Hopelijk wilt je man straks ook weer een 4de, Blijf in ieder geval praten met hem succes
Ik moest een beetje lachen in mezelf, ik dubde namelijk al heel erg lang over een tweede, met exact dezelfde gedachten, we hebben nu een gezond kindje, mogen we dat wel wensen nog eentje erbij etc.etc. Wel gerustellend om te lezen dat er meer mama's (en papa's natuurlijk) er zo mee bezig zijn. Zoals gezegd heb ik er nu maar eentje, we zijn pas weer met de pil gestopt dus eerst maar eens nummertje 2! Voorheen wilde ik altijd een groot gezin, maar door problemen met mijn zwangerschap en bevalling, zie ik nu al enorm op tegen een tweede bevalling, en ik ben nog niet eens zwanger. Ik wens je heel veel geluk in welke beslissing dan ook,en inderdaad het oude gezegde, waar er 3 kunnen eten kan ook nog wel een 4e bij!
hoi sientje wat leuk dat jullie voor een 2e gaan! Hoop dat je snel een 2e wondertje mag verwachten!.......hou maar op over bevallngen haha, ik heb niet eens zulke horror bevallingen gehad, maar ohhh wat zou ik tegen een volgende bevalling opzitten. De laatste is netjes in 3 uurtjes geboren is alleen even gedraaid 2x tijdens een wee, maar goed dat neem je dan maar even voor lief, maar toch zie ik het echt niet zitten om te bevallen haha. Mijn mannetje is meer bang dat het 4e kindje niet gezond zou zijn, dat is het grootste issue hier, want idd waar 3 kunnen eten kunnen ook 4 eten. Maar goed we zien het wel, hij begint langzaam aan al terug te krabbelen, gister zei ie ineens dat ie NU wel voor een 4e wou gaan. Ik zeg ja hallo wacht ff de jongste is nog geen 11 maanden, kan je even wachten haha. Ik weet ook niet of ie het wel serieus meende, dus ik hou me nog even op de achtergrond wat betreft een 4e. Als hij straks blijft zeggen dat ie er echt voor wil gaan, dan zeg ik geen nee natuurlijk. Ik wil nog 1x zo iets moois meemaken. Een wondertje wat in jou buik groeit, helemaal van jullie samen, elke beweging meemaken die het doet, de band tussen jou en je kindje die je al opbouwt vanbinnen heerlijk. Het klinkt misschien raar en ik dacht er eerst ook niet zo over hoor, maar een vriendin zei, dat je je zorgen maakt is logisch je hebt al 3 gezonde kinderen, maar je hebt nooit de garantie dat je 3 kinderen altijd gezond zullen blijven, of dat je zelf gezond zal blijven, als je hart ja zegt, ga er dan voor, geniet van het leven en het leven om je heen want het is zo voorbij!! Heel veel geluk en succes Sientje ik hoop dat je snel zwanger mag raken!!
he meis Wat balen zeg, elke ongi is weer een beste baaldag!! Op naar de volgende ronde, we gaan gewoon duimen dat het de volgende ronde raak mag wezen! ja zeker een rare ongi, maar het vrouwelijke lichaam zit soms ook raar inelkaar. Normaal ben ik wel 4 a 5 dagen ongi, laatst ook maar 2 snapte er niks van maar vond het niet erg haha als ik ergens een hekel aan heb is het ongi zijn...... Ja ik weet zeker wat het is met tweeling gebeuren, en ik denk ook sterk dat daarom het gevoel voor een 4e zo sterk is, je mist iets.....ik zou het je sterker vertellen toen ons meisje geboren was, en ik me meisje in de armen had, keek ik altijd onbewust naar de box met de gedachte dat daar nog eentje lag. Of ik luisterde onbewust in de gang of ik de "kleine" hoorde huilen. Ik dacht er eerst niet eens bij na haha, later denk je wat dom van me maar goed. Ineens zegt me mannetje tegen me, heb jij wel door wat je doet? ik zeg nee hoezo. Jij hebt je kleintje in je handen, maar zit nog naar de box te kijken wat doe je raar. Ik snapte niet waar ie het over had maar goed. Later vind ik de papieren van de bevalling lees alles eens na en ineens denk ik verrek ons kleine meisje was 1 van een tweeling. Dus wat ze zeggen over iets missen bij een tweeling klopt denk ik wel, ik mis op de een of andere manier nog iets. En dat is me 4e wondertje..... En me mannetje zei dan wel er komt geen 4e maar als ze beide hadden doorgezet dan hadden we hier al 4 gehad! Ik denk dat ie stiekem ook wel een beetje bang is voor een "nieuwe" tweeling, en dat we er dan 5 hebben haha. Ik vind het niet erg hoor, maar manlief ziet dat helemaal niet zitten haha......me schoonzusje was ook zwanger van een tweeling helaas is eentje overleden, dus die krijgt er ook maar eentje, maar ik denk dat zij straks het gevoel ook wel zal hebben dat ze iets mist. Dank je meis, jij ook heeeeel veel succes!!
Hoi hoi Ja ik vind het ook niet leuk om ongi te zijn,buiten het feit dat ik zwanger hoop te worden !!! Toen ik bijna 6 weken was kreeg ik een bloeding,en dacht gelijk MISKRAAM,heb toen gebeld naar vk en mocht echo doen ,daar zagen we 1 hartje kloppen (mijn zoontje nu ) Ze hebben me op dat moment niet echt kunnen zeggen waarom ik dus bloedde. Met 16 weken zijn we voor een geslachtsbepalende echo gegaan. En daar zag die man dus het vliesje van onze tweede. Heb toen in het amc bij de 20 weken echo gevraagd of het een tweeling was ,en ja dat was dus zo Dus die bloeding in begin was de miskraam,waren ook hele kleine stolsels bij,maar alles zonder pijn. En ik vond het heel jammer was best een paar dagen down,maar heel blij ook weer dat 1 het wel gered had.. En natuurlijk hebben we het er ook over gehad ,wat als nu weer een tweeling word en alles is goed???? Heel makkelijk dan hebben we 5 kids....hahahahahahahaha Ja wat moet ik zeggen We willen heel graag een 4de,en hopen dat we dat nog mogen meemaken...maar voor hetzelfde blijven we met 3 prachtige kids,een 4de wonder erbij of zelfs 2 wonders... We zullen zien ....Met volle moed naar ronde 2 Liefs en succes met wat jullie ook beslissen
Wij kwamen er na de bevalling pas achter door het nakijken van de placenta door de verloskundige. Ben thuis bevallen heerlijk! Zo denk ik ook hoor, mocht het een tweeling worden, so what dan hebben we heerlijk 5 kids, nog meer gezelligheid! Het is hier alleen een probleem dat ons huis dan wel echt te klein is, en we op de een of andere manier moeten gaan uitbouwen anders word het wel krap haha. En een andere auto maar die moet er toch zowiezo komen dus dat is niet zo zorg. Babyspul hebben we ook allemaal wel dus dat hoeven we ook niet aan te schaffen ja tenzij het een jongen word dan moeten we wel jongenkleding in de babymaten halen haha, maar welke vrouw vind dat nou erg om voor babykleren te gaan shoppen haha. Ik zeg dit nou wel he, maar aan de andere kant bedenk ik me nou dat ik het misschien ook wel niet eens wil weten wat het zou worden. Extra verassing haha! Eerst maar eens hopen dat manlief echt definitief over de streep gaat, en dan zien of ons een 4e kindje word gegund! Zo niet dan, dan ook geen ramp. We gaan zowiezo lekker de toekomst in met de 3 prachtige kids die we al hebben mogen krijgen! Dank je wel meis!! liefss