hoi dames, heb deze vraag ook bij temp kaartjes gepost, maaro misschien dat er hier ook damers zijn de iets zinnigs over mijn hele rare cyclus kunnen zeggen: Dit is de tweede mand dat ik temp, vorige maand hele mooie gewone curve. Deze maand kreeg ik op CD 15 s ochtends helder bloed met slijm, toen 2 dagen licht helder bloed, hoefde niet echt tampon in. Maar als ik tampon in had zat er aargi wat op. Vond dit gek, heb al eens eerde ovu bloeding gehad maar dat was altijd 2 dagen beetje bruin bloed. Met klussen werd helder bloed erger, leek wel of ik mega ongesteld was. Was die dagen tot CD 19 niet zo lekker, dus temp was iets hoger dan gemiddeld. Had paar dagen ovulatiepijn, daaraan merk ik meestal dat mijn ei eraan komt. CD 20 en 21 HEEL vruchtbaar slijm, kon je mega draden van trekken en op 20 positeve ovutest van CB digitaal. na cd 21 was ovulatiepijn weg. temp steeg een beetje, maar zette niet door na 5 dagen bleef hij laag en laatste 4 dagen 36.7 en vandaag een temp dip naar 36.5. Zie mijnfertility friend kaartje. Begrijp er niets meer van. 3 dage ngeleden kreeg ik bruinverlies en dacht dat ik ongi ging worden. blij toe wnt dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Maar het zet niet door. Hoef geen tampon in, en vandaag kwam er ook geen bruin bleod emer mee met plassen of afvegen. Als ik binnenin voel zit er wel ng wat bruin bloed aan mij nvinger. Sinds gister voel ik ook klein beetje steekjes, drukkend gevoel rechts onder in mijn lies. Soort licht ovupijn gevoel. Begin bijna te denken dat er een ovulatie aankomt en dat die bloeding eeder een ongi was. temp heeft een dip gemaakt vanochtend naar 36.5. Maarja dat verklaard het vruchtbaar slijm niet en de positieve ovu test van CD 20. Kan iemand mij niets zinnigs zeggen hierover??? dank en liefs Helena
Poehh.... ben natuurlijk geen arts. Maar als ik je kaartje voor aug. bekijk dan heb je een eisprong gehad maar in september niet. Het is wel vreemd als je zo vaak bloedverlies hebt. Ben je al lang bezig met zwanger worden en heb je dit vaker?? In dat geval zou ik een contact opnemen met je huisarts of gyn als je die hebt. Het kan zijn dat je een keer een cyclus zonder eisprong hebt gehad. Dat komt soms voor. Misschien dat je zelfs positief kan testen met ovu-test omdat het LH - hormoon piekt, maar dat je ei toch niet springt. Dat je geen eisprong hebt komt vaker voor maar als je er niet op let dan merk je het niet. Als je het niet vertrouwt gewoon naar de huisarts gaan en neem je temp. kaartje mee en de gegevens van je andere cyclussen. Succes!
Hey meis ik denk nog steeds dat je je eisprong hebt gehad op dag 21, dat geeft FF zelf ook aan, dan zit je nu op dag 15 na de eisprong, maar ik denk wel dat je vandaag of morgen ongie word door die extreme daling van je temp
@isa, ben bijna een jaar bezig, eerste 3 maanden heel ziek geweest van het ontpillen. 2 x eerder een ovu bloeing gehad, heel kort met bruinig bloed. En 1x een ongesteldheid met bijna geen bloedverlies (bruinig), toen dacht ik zwangr te zijn maar helaas... Had de dokter nog gebeld ivm rode bloedverlies, di zei mij dat wanneer het nogmaals gebeurd ik terug moet komen. Wie weet idd geen ei deze maand, kan je dan wel vrchtbaar slijm hebben zonder ei? @Dina, Mocht het zo zijn dat ik na deze daling ongi wordt zou het nog welkom zijn ook da nweet ik tenminste waar ik aan toe be. dit gedoe de afgelopen weken brengt zoveel onzekerheid mee. @ hitcke, zou natuurlijk temooi om waar tezijn Maar daar is mijn temp toch wat te laag voor? X Helena
Als ik ergens op hoopte was het ongi voor vanochtend, eerste keer dat ik dit zeg Dan wist ik tenminste waar ik aan toe was... Want.....mijn temp is weer omhoog, naar 36.7. geen bruin bloed met afvegen. Als ik binnenin voel nog piepkleinbeetje bruin. verder niks.... Heb sinds twee dagen soort ovukrampjes, voelt niet als ongi. Had vraag aan vk gepost gister, heb gister ook vraag gepost bij de vk. Die snapt ook niets van deze rare cyclus van mij...zij denkt eerste bloeding toch ovu bloeding die is verergerd door klussen en tampon. door de temp dip denkt ze dat ongi eraan komt en anders over paar dagen testen... Ik weet het niet meer hoor????????