Littekenweefsel

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BabyAngel, 27 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hallo dames,

Zijn er mensen die bekend zijn met littekenweefsel na de knip?

Vorige week nog even met een spiegeltje gekeken hoe het litteken uitzag.
    Deze ziet er heel mooi uit en is nog beter gehecht dan bij zoonlief;)
    Alleen...toen zag ik dus bij de ingang van mijn vagina een stukje "extra vlees":p:(
    Als ik eraan kom voel ik niets..dus ik neem aan dat dit gewoon gevoelloos littekenweefsel is.
    Na wat googlen las ik dat dit weg gesneden of gebrand kan worden.
    Ik moet volgende week op controlle bij mijn vk en zie er nu al tegen op om iedere keer "uit de kleren te gaan"

Ik moet zeggen dat ik er opzich geen last van heb.
    We hebben nog niet gevreeën dus of het pijnlijk is bij de sex weet ik niet.
    Wel voel ik me er niet prettig erbij en heb ml er dan ook nog niets over gezegt:)

Zijn er mensen die er bekend mee zijn en dit ook hebben laten weg halen?
    Bedankt alvast voor het delen van jullie ervaringen. ;)

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb het ook, maar ik heb het nog niet weg laten halen; volgens de gyn stelt het niks voor, maar aangezien ik er geen last van heb, laat ik het maar even zo. Gyn gaf aan dat ze zoiets vaak weghalen na een volgende bevalling, aangezien wij nog een kinderwens hebben, hoop ik dat die bevalling er ook komt en dan laat ik het dus weghalen.

3. Championnetje

8 mrt 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,
    Weet je zeker dat het een stukje vlees is?
    Ik ben 7 weken geleden bevallen en heb ook een knip gehad.
    Alleen in die bij mij zo gezet dat ik mijn schaamlip in 2e is geknipt zeg maar.. En daarom zie je bij mij nu een flubbertje maar dit is dus nog een stukje schaamlip.. Een knip kan op verschillende manieren gezet worden en ik had de pech dat het er nu zo uit ziet..
    Ik vind het erg jammer en schaam me hier heel erg voor.
    Ik heb wel geprobeerd sex te hebben en dit deed bij mij behoorlijk veel pijn.. Ik hoop dat het bij jou beter gaat.. :)

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier na de eerste ook zon flubbertje en ik zag het nu weer.

ik voel er niks van en het maakt me niet uit ook wie ziet dat nou??
    ik kijk nu nog wel eens met de spiegel of alles mooi geneest/hechtingen weg zijn. Maar binnenkort niet meer en dan ziet geen kip het ;)

Waarom zou je het niet zeggen tegen je man, hangt die er altijd met zn neus boven dan ofzo??

@Andrea Wat heeft dat trouwens met een volgende bevalling te maken dan?

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    #5 BabyAngel, 1 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2013
    ik voel me er zelf ook niet prettig bij.
    Vind het nog moeilijk om te accepteren hoe mijn lichaam er nu voor staat.
    Ben al 10jaar samen met mij man en weet dat ik me niet hoef te schamen voor dit lichaam wat 2 mooie kindjes gedragen heeft.
    Maar zo ben ik:)

6. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier had ik dat ook rond 7 weken na de bevalling. Ik schrok me rot en vond het er niet uitzien! Bij de nacontrole bij de Gyn is er iets aangestipt (weet niet precies wat ze deed, het brandde een beetje) en toen is het toch nog mooi genezen en nu zie je er niets meer van.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie dat 1 deel van mijn tekst verwijderd is...beetje belachelijk dat mijn tekst aangepast wordt omdat er iets in staat wat 18+ is en netjes omschreven is.
    Hoe oud zijn we??

Maar 2jees, er stond iets in de zin van "Jah mijn man zit er wel eens mijn zijn neus op":p;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb dat dus ook! Het doet geen pijn maar vindt het niet mooi. Wil de volgende keer ook vragen of ze het weg willen halen. Maar zul je zien dat ik niet ingeknipt hoef te worden :p

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ze zijn streng hier tegenwoordig...

Maar dat vindt ik dus ook.....mijn man zit er toch wel eens haha dus ik wil het weg hebben...

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Als ze na een volgende bevalling weer moeten hechten oid, is het 'oude' zo gecorrigeerd. Mja, van mij hoeft het nu niet weggehaald te worden, maar na een volgende bevalling - als ze er toch bezig zijn - vind ik wel een goed plan.

11. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik had ook wild vlees op mn knip, de gyn heeft het bij de nacontrole even aangestipt, zo gepiept. Dan heb je er verder helemaal geen last meer van!
    Echt niet nodig om er heel lang tot na een volgende bevalling mee te blijven lopen hoor!

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Oké maar ik ga naar de vk en die doen dat niet meteen toch?

13. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Bij mijn laatste controle kon het nog niet, omdat mijn knip toen nog niet volledig genezen was (ik kreeg een infectie na de bevalling, hechtingen zijn toen geknapt en uiteindelijk was 't pas na een maand of 8 echt genezen), toen wou de gyn er dus liever niks aan doen. Hij gaf aan dat ik 't idd gewoon aan kan laten stippen ooit, maar als ik geen klachten heb, kon ik 't ook zo laten. Hij 'corrigeert' volgens eigen zeggen vaak na een volgende bevalling, dus zodoende dat hij begon over een volgende bevalling.

14. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Die stuurt je denk ik naar de ha of gyn.

15. 2jees

2jees Niet meer actief

Oke Melanie heb je antwoord niet gelezen dus maar hier is dat gelukkig niet ;)

vind geslachtsdelen nou niet echt iets om naar te kijken ;)

Maar aners kan ik me voorstellen dat je het vervelend vind.

16. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Ik had ook zo'n "fluppeltje" ze hebben het bijoj zonder verdoving weggesneden vervolgens met zilvernitraat aangestipt. Ik vond het wel pijnlijk. Was wel gespannen (was 6 weken na de bevalling en er was nog niemand geweest daar:p) misschien dat, dat ook meespeelde. Zou je iig adviseren voor de verdoving te gaan! Bij mij ziet het er nu weer prima uit en het is 1,5 week geleden gedaan.

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb net nog eens goed gekeken ervan binnen aan de zijkant zit het ook:(
    Het is gewoon heel dik...vreemd hoor!
    Moest morgen naar de vk maar omdat zoonlief vrijdag weer een Epeleptische aanval heeft gehad moeten we morgen naar de arts..
    Volgende week woensdag kan ik weer terecht bij de vk.

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik had dit ook. Heb het bij de gyn aan laten stippen. Wegbranden geloof ik. Dit voelde niet fijn. Maar goed te doen. 10 weken na de bevalling. Heb al die tijd pijn gehad tot het wegbranden, ik kon gelijk weer alles:)

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Melanie jeetje hoop dat alles goed is met je zoontje :(

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb het ook, maar geen last van dus laat het zo.
    Op advies van mijn verloskundige met vitamine E olie smeren op dat 'flubbertje' werkt goed wordt wat soepelere.

Deel Deze Pagina