zal ik alleen staand verder gaan?

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by Marieken, Apr 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik hou vreselijk veel van mn vriend/ex maar heb vanochtend mn spullen gepakt nadat ik gister avond weer heb uitgevonden dat hij nog steeds sexueel getint sms en internet contact met zijn exen heeft. na 5 jaar relatie heeft hij dat blijkbaar nog steeds nodig. en ik heb er genoeg van om te stijden tegen hun. hoewel wij een koophuis samen hebben, trouw plannen in de verre toekomst en een kindje op komst is het voor hem niet genoeg.
    ik zeg niet dat die lichamelijk vreemd gaat, maar vind dit erger. ik kan hem niet meer vertrouwen en dat doen me vreselijk pijn. naar wat ik heb gevonden heeft die geen contact meer met ze gehad sinds ik zwanger ben, en 1 van de meiden weet dat we zwanger zijn en die zegt hem ook dat hij dit niet kan maken.de ander weet volgens mij niks van mijn bestaan af. we zijn vaker hier door uitelkaar gegaan en daar heeft die niks van geleerd.
    hij was wel vreselijk over de zeik toen ik mn spullen pakte, zo erg heb ik hem nog nooit gezien. ik heb een week vakantie dus blijf even bij mn vader, maar weet echt niet wat ik daarna moet doen. de kleine zal het heel goed krijgen maar wil het liefste een compleet gezinnetje zijn.
    wie vind dat het contact met zn exen nog net acceptabel is aangezien hij verder echt een hele goeie gozer is met geen kwaad botje in zn lijf?
    hij scheld niet, hij slaat niet, hij drinkt niet, hij rookt niet, geen drug, niet uit gaan, werkt netjes 40 uur in de week en is vreselijk lief voor onze huisdieren. alleen heeft die wat meer moeite met liefde tonen naar mij, hij is niet van het knuffelen, kusjes geven of uitgebreid dingen bespreken. hij leeft een beetje in zich zelf maar ik weet wel dat ik de liefde van zn leven ben en hij uiteindelijk alles voor me zal doen.. behalve het contact met hun verbreken blijkbaar. wat zal ik doen? hij zou een goeie vader zijn..

2. lenatje

lenatje Actief lid

Nov 9, 2008
    364
    0
    16
    hoi,
    wat een moeilijk dilemma...
    Ik zou zeggen dat hij je niet verdiend, als je al eens uiteen bent geweest door dit probleem en hij leerd het nog niet. Ik vraag me af of het dan allemaal wel belangrijk is voor hem.
    Voor jou moet dit ongelofelijk moeilijk zijn, gewoon het gedachte om die andere meiden tegen te komen. Maar je hebt wel een wondertje in je buik, waardat je samen voor gekozen hebt. Misschien kan je hem nog een laatste keer confronteren met dit probleem en vragen wat het belangrijkste is. Sexueel getinte smsen is namelijk ik mijn ogen hetzelfde als sex.
    Die band bouw je niet zomaar op. Je bent wel zwanger, dus respect heeft hij niet voor je.
    Hij zou je moeten steunen tijdens de zwangerschap. Zwanger zijn is bijstaan bij moeheid, kwaaltjes en ja ook minder sex. Wat moet het wel zijn als je dadelijk een mooie dikke buik hebt? Een relatie afbreken is niet gemakkelijk zeker in jou omstandigheden maar dit kan inderdaad ook niet duren. Het is misschien niet slecht dat je een weekje samenvat wat jullie willen in je relatie. Dat kan misschien het best wanneer je niet samen bij elkaar bent.
    Laat alles een weekje rusten en laat hem ook eens nadenken.
    Veel succes en sterkte meisje!
    Denk aan je klein beebke in je buik!
    Hou ons op de hoogte want leef ongelofelijk met je mee...
    Vele groetjes Helena

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    zoals ik al zei heeft die geen contact meer met ze gehad sinds we zwanger zijn, tenminste zo ver ik weet en wil hem daar wel in geloven.
    en hij krijgt genoeg sex thuis, hij is juist de gene die vaak geen zin heeft en ik heb altijd zin. heb hem nog nooit afgewezen. dus dat is niet het probleem.
    en ik vind de smsjes ook bijna net zo erg als daadwerkelijk sex hebben.
    hij steunt me opzich wel in de zwangerschap, doet wat meer in het huis gaat mee naar sommige echo's, denkt na over dingen en kijkt vast rond naar wat we willen voor de kamer enzo. en af en toe knuffelt die de buik en is dan helemaal trots dat zijn kindje er in zit. voor hem moet het nog wat meer werkelijkheid worden, dat zal voor de meeste vaders zo zijn.
    en moet eerlijk zeggen dat ik alle goede moed al bijna verloren ben.. zit nu te wachten op mn vriendin en ben bang dat ik daarna al terug ga.. ik weet al dat ik niet kan slapen zonder hem en ben al dood op.. ik weet het niet meer, wil een gelukkig gezinnetje zijn en de enige vrouw in zijn leven zijn..

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Jeetje meid...wat een ongeloofelijke kl*te situatie zeg.
    Ik heb hier gelukkig geen ervaring in maar toch.
    Tja...je zegt dat hij verder een goeie vent is en een goeie vader zal zijn...maar hij is absoluut waardeloos als "toekomstige" man voor jou.
    Je bent zwanger....je zegt dat hij dit niet meer heeft gedaan sinds jullie zwanger zijn maar hebt hem toch gisteren weer betrapt.
    En vooral het woordje "weer".
    Hoelang gaat het duren dat hij er misschien wel meer mee gaat doen?
    Nu zijn het nog sms'sjes...of mailtjes...maar dit is echt wachten op problemen.
    Ik vind het ook echt respectloos dat hij zou met jou/jullie om gaat.
    En het is duidelijk...zoals je zelf al aangeeft.....dat hij zichzelf steeds weer blijft herhalen.
    Wat krijgt hij van zijn exen wat hij van jou niet kan krijgen?
    Laat je zelf niet ver4lagen om steeds weer terug te gaan.
    Het is goed dat je nu een weekje weg bij hem bent.
    Leer hem maar goed dat hij jou dit niet steeds kan gaan flikken!
    Hopelijk gaan ze ogen een keer open.
    Maar als ik al lees dat hij dit al eerder heb gedaan heb ik niet veel hoop voor je.
    Ik zou in dit geval echt kiezen voor mijn kleintje en mezelf.
    Een goeie vader hebben voor je kind wil niet percee zeggen dat je ook met zo'n iemand samen hoeft te leven.
    Je bent toch veel meer waard dan dit ;)

Wat je ook gaat doen....en elke keuze is moeilijk!...ik wens je heel veel sterkte!

Liefs Linda

5. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    1 vd dames heeft mij net gezegt dat hun geen contact meer hebben en hij haar de laatste keer dat zij contact zocht heeft genegeerd. maar van de andere weet ik het nog niet..
    en weet ook nog niet wat ik doe.. als er nog meer goede adviezen zijn, graag!
    thanks voor de andere dames.

6. lenatje

lenatje Actief lid

Nov 9, 2008
    364
    0
    16
    Ik versta dat goed dat je er ongelofelijk moe van word.
    Het is ook niet gemakkelijk. Probeer er met hem over te praten en hem nog eens duidelijk maken dat dit echt niet kan. Msch is er wel een simpele oplossing waardoor hij niet meer naar die andere zal sturen. Het is wel goed dat het genegeerd wordt door die andere vrouw.
    Wat liefde allemaal wel niet kan doen he!
    Maak geen overhaaste beslissingen, praat rustig uit.
    Groetjes Helena!
    succes

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    het topic mag opzich gesloten worden.. ik heb met ex nr 1, mn 2 beste vriendinnen en mn vader er over gehad en ben nu redelijk tot rust gekomen.
    ik baal wel dat hij me niet wil vertellen wie die andere vrouw is maar daar kan ik me misschien wel bij neer leggen. waar ik achter ben gekomen en eigelijk allang wist is dat hij het nodig heeft dat zn ego gevleid word. het feit dat andere vrouwen hem willen geeft hem iets extra's maar hij is zo iemand die dan afhaakt als het puntje bij het paaltje komt. het gaat hem enkel om het gevleid voelen. ben nu thuis maar zn verrekte neef is er weer dus kunnen het nergens over hebben. wil straks wel wat dingen proberen te bespreken. na zn reactie vanochtend is het wel duidelijk dat het dit keer menis was en het de volgende x anders zal aflopen.
    hoe dan ook ik kan nog niet weg uit deze relatie en wil graag zien hoe wij als gezinnetje zijn.
    wel iedereen heel veel bedankt voor het medeleven en tips. sorry dat ik niet altijd luister.

mvg marieken

8. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik hoop dat jullie er samen uitkomen, praten praten praten is het allerbelangrijkste in een relatie, vertrouwen ook.

Succes.. maak er wat moois van!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48

Share This Page