meissie...ik had ook deze ronde enorm gevoelige tepels en opgezette borsten...en de vorige rondes had ik veel afscheiding na mn ei en nu echt nauwelijks afscheiding spannend meis, wanneer kun jij nu testen?
hey meisy, O meen je niet geeft me nog meer goede moed , ik wil eigenlijk pas maandag testen, maar ik ben bang dat ik het niet vol ga houden wil al vanaf gister testen!!! Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen maar ja als ik het niet volhoud dan doe ik het gewoon toch ik ken mezelf wel Had jij erge ongi krampen?
Thanks meis, ik ben alleen bang dat het toch niet zo zal zijn omdat ik het uitspreek, wat een doos he, maar ja kan er niets aan doen, misschien omdat ik vorige ronde echt wist dat het niet zo was en dit lijkt ook meer op begin van mijn zwangerschap, maar ja zit pas dpo6 als ik dpo12 nog hoge temp heb en nog zo voel dan is de kans wel groot, dpo12 zakt temp en 2 dagen ervoor heb ik al spotting dus zal t binnen een week weten pfff te spannend haha
Ik heb pas sinds vandaag weer wat steekjes...normaal had ik al een paar dagen voor mn NOD krampen en stront chagie.....nou chagie ben ik helemaal niet geweest heel raar...ik zei toch al dat ik deze ronde zo extreem rustig was...ik was er ook al 2 weken van bijna overtuigd dat ik zwanger was...ik had vorige week zelfs ineens uit het niets jurkjes gekocht draag nooit jurkjes ..en toen ik in de winkel voor de spiegel stond was het 1e dat ik dacht "dat staat goed met een dikke buik" is maandag ook je NOD? anders gewoon 4 dagen voor je NOD met KV 2v5 testen hahahaha
Charissa, fijn dat je een goed gevoel over deze ronde hebt.. zou een mooi kerstkadootje zijn Ik had toen ik zwanger was een gevoel aan mijn borsten alsof ze gekneusd waren en branderige tepels ook een heel zwaar gevoel in mijn buik, en vele steekjes, ik wist al heel vroeg dat ik toen zwanger was Het kan dus best, dat je al vroeg vanalles voelt 8)
doe je soms ook rare dingen? je handschoenen in je tas stoppen en je portemonnee aantrekken....dolce gusto koffie willen zetten, en ipv het cupje in de cuphouder stoppen, gewoon je cupje in een mok gooien ( krijg je echt geen koffie van ) en ben sinds een paar dagen een ster in woorden verkeerd typen...moet na het typen alles nog aanpassen en heb me al betrapt op zwangerschapstranen...omdat ik gewoon een mooie kerstboom neer heb gezet whahaha dat wordt wat...heb nou al medelijden met mn ventje oja en zere tieten heb ik ook...niet normaal....ik geloof dat ze bij mn ventje wel in de smaak vielen, want lekker stevig zijn ze ook
ha ha echt zwanger!!!!!!!! Slaap ze... je hebt het nodig nu (als je lichaam het zegt) er gebeurd veel in je lichaam
Voor de meiden die het terug willen lezen, vond ik nl zo vervelend als er geen einde werd verteld IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh meiden, ik word helemaal hyper van jullie! Ik zit op het wachtbankje en moet nog 2 dagen wachten voor ik kan testen. Voel helemaal niks, heb ook geen afscheiding. Voel af en toen wel wat steekjes enzo maar niet echt ongipijn. Mijn borsten zijn nog net zo ontspannen als anders. Zal het? Ik hoop het zo hè. Ben er deze ronde heel erg mee bezig. Anders altijd vrij nuchter. Wil zo graag een brusje voor mijn kleine meid. Gefeliciteerd aan alle zwangere meiden! Liefs, S.
HEy meis, spannend wanneer ga je testen? Heb je normaal wel veel afscheiding rond nod? dat was bij mij nl echt verdacht ineens juist bijna geen afscheiding!
Helaas...het mocht toch niet zo zijn deze ronde. Ik had er zo'n goed gevoel over. Ik vloei ook behoorlijk moet ik zeggen...en al 2 dagen flinke ongipijn. Nou ja, we gaan maar weer op naar de volgende ronde. Liefs, S.
@Charissa. Nou wat afscheiding betreft viel het nog wel mee maar wat me wel opviel was dat ik helemaal niks voelde. Meestal heb ik al wel een week voor mijn NOD beetje ongipijn enzo. En nu niks, en ook bijna geen afscheiding. Dus ja, toen kreeg ik wel een beetje hoop na het lezen van dit onderwerp. Maar helaas dus. Vind het wel erg jammer deze ronde hoor. Had het zo leuk gevonden zo vlak voor de Kerst. Maar ja... Liefs, S.
Ahhhh meis wat jammer! Op naar de volgende ronde en laat 2011 jullie jaar zijn Weet je het is altijd leuk, of het nou kerst of wat dan ook is , ik heb mijn mond niet eens kunnen houden t/m kerst
He wat ben ik blij dit topic te lezen! Allereerst voor de zwangeren; gefeliciteerd!! Ik heb normaal behoorlijk wat witte afscheiding na mn ei(natte boel), net behangplaksel (bah) deze maand blijft t heel droog.. alleen binnenin zit wat. Heeft wel zelfde substantie als normaal. Ik ben benieuwd of t ook bij mij een goed teken mag zijn...
wat spannend meis! Ik merkte het al op 6 dpo dat ik juist geen afscheiding had, toen was het echt opvallend droog en soms een heel heel klein beetje afscheiding, maar wel een beetje dus ben erg benieuwd! Wanneer ga je testen? Ik had 10 dpo al een duidelijke positieve test geen knaller maar duidelijk zzwanger
Ja spannend he! Heb vanaf 5 dpo geenmklachten.meer gehad zoals kramp enzo. Heb dat normaal.iedere maand door pms. Op 6 dpo heb k alleen hele felle krampen gehad en lage rugpijn.. Was eind van de middag ineens over.. Daarna tm nu helemaal niks meer. Idd ook vanaf 4/5 dpo geen afsch. Rond ei nog wel. Ik ga vrijdag de 24e testen dat is mn nod... Ben heel benieuwd! Zit nu op 8 dpo trouwems