Hoi hoi, Wij hebben ook airco en zouden ook niet meer zonder willen, is voor iedereen natuurlijk verschillend maar wij vinden het ideaal. Inderdaad niet alleen als het heet is maar ook als je ramen beslagen zijn. Succes, Bibu !
Mijn auto heb ik in februari besteld, zonder airco omdat ik dacht dat dat niet zou lonen voor die paar warme dagen per jaar. Spijt dat ik had deze zomer! Van de zomer heb ik gezworen dat mijn volgende auto absoluut airco zou moeten hebben. Maar ja, nu is het weer winter en denk je weer anders... Maar ik zou een airco doen, zeker als je er ook mee naar warmere oorden rest!
Wel airco! In de auto én in huis! Maarre, mn mannetje verkoopt en installeert airco's... dus heb niet veel keus hahaha. Maar ben er wel blij mee hoor!
Janice, de auto komt van een bevriende auto dealer, mijn man werkt naast m en ziet hem wekelijks, wat dat betreft koop ik bij hem mijn auto met een gerust hart. En je hebt helemaal gelijk, ieder mens kijkt op een andere manier naar een aankoop en dus ook naar een auto. Mijn man is er vandaag mee aan t rondsturen en aan het bekijken ik laat nog wel even weten of t deze wordt.