dankjewel had ik ook niet van mezelf gedacht hoor. Maar ja je hebt nu eenmaal ook nog ubermama's Succes vrouw!
@2jees echt respect voor jou hoor ! zoals je al zei niet iedere mama kan dat, word altijd zo makkelijk over gedacht. ik zou bijvoorbeeld zelf niet zn dieet kunnen volgen gezien ik juist slagroom en dat soort dingen moet eten om eindelijk weer wat aan te komen.
Oke... Dat is best apart? Zo gezond is dat toch niet (buiten het vet om)? Zijn daar dan geen andere dingen voor? Heb je ondergewicht ofzo dan als ik vragen mag? Ik val met BV wel af (beide keren) ben normaal 65 en nu 62. Bij mn oudste dieptepunt 57-58 kilo. Maar daar ga ik geen slagroom voor eten. (maar omdat het zooo lekker is.. *snif* )
Je kunt toch ook andere dingen eten die aanzetten? Daar heb je toch geen slagroom voor nodig? Heb zelf paar jaar h.a. dieet gevolgd, begin streng, later minder streng, maar het went zo snel, het wordt echt een tweede natuur hoor. Verpakkingen lezen zal ik nooit meer afleren denk ik.
Wie heeft er dan meegekeken? Als je plekjes van het kolven krijgt, dan past de trechter waarschijnlijk niet goed op je tepel, daar is echt wel iets aan te doen hoor! Daarnaast, veel van de klachten die je noemt kunnen ook optreden bij spruw. Is daar naar gekeken? Als je graag wilt dat je kind (deels) jouw melk blijft drinken, waarom laat je dan niet gewoon een paar dagen alle zichtbare melkproducten voor jezelf achterwege? Dat is echt niet zo moeilijk!
Ik ben helemaal over op flesvoeding en het gaat best aardig. Zit nog wel op de standaard voeding ingedikt met Nutritron. Met de Nexium zijn we gestopt, we hebben 10 dagen geprobeerd, maar het had geen enkel effect. Nu zonder dat is het hetzelfde als met. Wel zijn we op advies van de verloskundige onder behandeling bij een osteopaat voor Kiss syndroom (ook vanwege de snelle bevalling). Omdat hij het ook zo uitschreeuwt bij aan en uitkleden en verschonen. Dit zou ook eventuele andere klachten kunnen verminderen, dus we wachten het af...
Hopelijk is het dan de kiss, dan weet je het en dit gaat doorgaans na een paar behandelingen over. Het is zo lastig soms met die kleintjes.
ik loop bij een diƫtiste dus die zal wel weten wat ze zegt toch. Daarbij helpt room , slagroom enz wel ben eindelijk van mijn ondergewicht af