Wel of geen angelsound?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ien, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ben er ook ontzettend blij mee, is toch altijd heerlijk om het hartje weer te horen.

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :( Ik had ook zo'n ding gekocht, het werkte bij mij voor geen meter! Heb toen een echte doppler gehuurd bij www.bellytalk.nl en die deed het super! daarmee kon je ook echt goed het hartje horen en ook opnemen en op de pc zetten. Daar krijg je ook van die gel bij om op je buik te smeren.

groetjes Setje

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had die ook en was er erg tevreden over, het geeft ook een heel duidelijk geluid!

4. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ik heb er ook 1 en heb er behoorlijke spijt van dat ik heb gekocht heb.
    Kan het hartje geen 1x horen :cry: en ben er behoorlijk van in de stress geraakt.

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik heb hem wel, hoor sinds 11 weken en 2 dagen al elke dag het hartje, als ik luister, want als ik echt heel moe ben sla ik gerust een avondje over..
    Het grote verschil tussen de angelsound en de dopler die gehuurd kan worden is dat de dopler wel een soort straling uitzend die voor de baby niet prettig is zover ik begrijp en de angelsound dus niet dat is gewoon een sterke microfoon, dus die kan je met een gerust hart gewoon dagelijks gebruiken ;)

6. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Ik heb er ook 1 en gebruik hem vanaf week 12 met onwijs veel plezier, een grote geruststelling in bange dagen ;)

7. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Dan moet ik toch maar eens gaan uitzoeken wat er mis is met die angelsound van mij :(

8. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ik hoor eindelijk het hartje met de angelsound!
    Sorry moet het ff met jullie delen :oops:

Alleen leek het net of ik op de achtergrond nog een hartslag er door heen hoorde :(

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hier nog een twijfelaar maar ik denk eigenwijs als ik ben en impulsief dat ik het toch lekker doe

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik wilde er nooit aan geloven en heb hem gekregen van mijn moeder. Ik ben er nu heel erg blij mee en mijn man misschien zelfs nog iets meer, wordt het ook voor hem wat echter!

He Lintje, mooi geluid he!

11. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Als het een langzamere hartslag is, dan is het waarschijnlijk je eigen hartslag die je hoort, als het net zo snel is als die andere...... Tweeling?
    :(

12. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Het is zeker een heel mooi geluid!
    Kan er naar blijven luisteren hihi....
    De andere hartslag klonk net zo snel, alleen dan op de achtergrond zeg maar.

13. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Zonder olie/creme hoor ik overigens amper iets - maar met...heel mooi en luid!

14. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ik vind dit een heel intressant onderwerp , ik denk dat ik ook een angelsound koop als ik 12 weken ben. Omdat bij mijn vorige zwangerschap het kindje overleed in de 13e week.

15. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Ik ben nu echt heel erg blij met dat ding!
    Terwijl ik hem eerst wel uit de raam kon goeien :oops:

16. Bizar

Bizar Nieuw lid

28 feb 2007
    2
    0
    0
    Ik heb vandaag ook mijn Bellytalk binnen gekregen en natuurlijk gelijk geprobeerd .... maar ik hoor niets. Ja mijn eigen hartslag en bloedstuwing. En wat gerommel in mijn buik maar geen mooie hartslag van de kleine. hmmm doe ik iets fout of beweegt de kleine teveel?

Ben vandaag 11 weken en 4 dagen zwanger en heb al 3 mooie en goede echo's gehad ivm eerdere miskramen. Kan het zijn dat mijn baarmoeder nog niet boven mijn schaambeen uitkom oid? Al lees ik hier reacties van dames die 10 weken zwanger zijn ...

Ik hoor het graag!

17. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    ik had bij mijn eerste zwangerschap de bellytalk dat is een dopler en daar krijg je speciale gel bij.... prima ding! ( ik was toen 22 weken of zo)

Nu heb ik hem weer besteld had alleen niet verwacht dat ik met deze zwangerschapsduur al een hartje zou horen.

Had hem gister thuis bezorgd gekregen en was toen 10 wkn + 5 dgn!

ZOOOOOO gaaaff...... toch weer een bevestiging he!

www.bellytalk.nl

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Bizar, je moet wel flink wat olie gebruiken, dat werkt een stuk beter. Ook kostte het mij de eerste keer behoorlijk wat moeite om muppet te vinden. Probeer het ook eens wat meer aan de zijkanten en beweeg de sensor alle kanten op als je op een plek zoekt...succes!

19. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik begin der niet aan....ik zou mezelf compleet gek maken wanneer ik het hartje niet zou kunnen vinden...Neej dan maar steeds toeleven naar de afspraken bij de vk..

20. wendy22

wendy22 Lid

5 jan 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    kijk anders op de site van bellytalk..
    die is een stuk betrouwbaarder dan de angelsound en je hebt em bijna altijd gelijk te pakken
    groetjes

Deel Deze Pagina