Dag iedereen! In het kader van mijn masterproef aan de Universiteit Gent ‘Parenthood and mental health: The first digital twin study’ zijn we op zoek naar respondenten die de vragenlijst willen invullen. Het doel is om de invloed van ouderschap op de geestelijke gezondheid van zowel mannen als vrouwen te onderzoeken. Iedereen over de hele wereld die een kind tot 1 jaar heeft, kan deelnemen. https://lnkd.in/e2sh8N9U Er wordt een Wonderbox waardebon ter waarde van 100 euro verloot. Met de voucher kunt u genieten van een bijzonder familieweekend in Frankrijk met overnachting voor 3 tot 5 personen. Inclusief ontbijt. Ik heb minimaal 500 deelnemers nodig dus iedereen telt! Deze vragenlijst duurt ongeveer 12-20 minuten. Dankuwel!
Done. Ik heb trouwens een zeer uitgebreid psychiatrische voorgeschiedenis en sept 21 nieuw trauma meegemaakt waarvoor behandeling on hold moest ivm zwanger december 21. Dus als ik je anderszins kan helpen met je studie let me know.
Ik kan hier niet aan meedoen, dochter is bijna 13 maanden. Wel snel een kijkje genomen. Denk dat het heel jammer is dat het in het engels is! Lang niet iedereen beheerst die taal goed.