Ik vind een bedankje altijd wel leuk. Het hoeft niet super groot te zijn. Heb een keer anti kater water gekregen op een bruiloft, flesjes water met pcm. Vond ik geniaal
Ik vind een bedankje ook altijd wel leuk. Wij hebben gewoon standaard een trouwfoto gedaan. Wat ik ooit wel eens gehad heb is een gegraveerd winkelwagenmuntje voor aan je sleutelbos. Vond ik leuk, en is altijd makkelijk! En in bulk goedkoop te krijgen
Wij hadden op onze bruiloft zakjes (Indiaas geborduurd) gevuld met Indiase kruiden. Vond iedereen leuk en van sommige mensen kregen we later een foto van het gerecht dat ze ermee gemaakt hadden. Dit gooien mensen ook niet zo snel weg; mocht iemand er niets mee doen, kan het altijd nog in het kruidenkastje gestopt worden.
Wij hadden ook koelkastmagneetjes met een kaartje met onze namen eraan en inderdaad hebben sommige mensen die nu nog op de koelkast hangen na 11 jaar.
Gefeliciteerd alvast! Vrienden van ons hadden een boodschappenkar muntje als bedankje. Hun namen en datum er op. Met een stelletje op de voorkant. Super leuk en handig. Heb 'm altijd bij me
Wij hebben het wel gedaan. We hebben Cd's laten maken de nummers uitgekozen en dan stond er van biven naar beneden De dag van ... en ..... Als je alle eerste letters van de artiesten las. CD's laten bedrukken met voorkant van onze kaart. Regelmatig zie ik hem nog bij kennissen liggen
Wij hadden fles opener sleutelhangers. Die zie ik nog wel eens in keukenla of aan sleutelbos terug komen. (via Ali besteld geloof 40,- voor 100 stuks )
Wij hebben iedereen ook een gezinsfoto van de dag gegeven gemaakt door onze fotograve. Ik zie de foto's nog vaak hangen op prikborden etc bij vrienden. Heel leuk.
Wij hebben onze trouwmuziek op cd'tjes gezet (van tijdens de ceremonie), samen met nog wat persoonlijke nummers, en die aan de gasten gegeven. Werd goed ontvangen.