Dinsdag mag ik mijn tel. abo verlengen. Nu heb ik (nog) een iphone 4, maar mag dus straks iets nieuws kiezen. Welke telefoon raden jullie aan?
Hahaha, ja inderdaad. En je hebt Samsung en Appelliefhebbers. Als je een Appel gewend bent, zou ik daarvoor gaan. Ik heb niks met Appels (behalve om op te eten), dus hier al jaren een tevreden Samsunggebruikster. Heb nu de Samsung S3 Mini.
Ik mag over 8 dagen verlengen en ga voor de iphone 5s, heb nu de 4s. Vind de Samsung S4 ook wel heel mooi maar ik vind Apple toch veel fijner in gebruik!
Ik ben voor de iPhone 5c gegaan. Bewust ivm de plastic achterkant. Ik wilde iets nieuws maar vond de 5s te duur. Ik ben er echt heel blij mee! Maar dat was ik met de 4S stiekem ook nog wel.
Ja ik ben gek van samsung, heb nu de s-plus Ik mag binnenkort verlengen maar wacht nog heel ff want binnen 3a4 maanden komt de s5 van samsung uit en die wil ik graag
Ik ben nogal van de blackberry's. Maar die hebben geen mooie toestellen meer. Dus ik zou zeggen Iphone, zeker als je die nu ook al hebt. Zelf heb ik slechte ervaringen met Sony en htc. Samsung zijn ook prima telefoons, maar ben zelf meer een Apple fan, ook omdat ik een ipad heb, handig met synchroniseren.