Zodra ik thuiskom kleed ik me om en gaan mijn gemakkelijke kleding aan. Mijn bh gaatdan ook uit en snachts vind ik al helemaal een verschrikking.
Ben blij dat m'n bh weer uit kan s'nachts! Na m'n bevalling last van lekkende borsten, zonder bh was het bed zeiknat.
Uit! En niet alleen 's nachts, als ik 's avonds lekker gedoucht heb en mn pyjama aan doe, laat ik hem ook zeker uit!
Mijn 70 E blijft ook om snachts... Als ik van die lieve kleine borsten had zou ik constant zonder bh lopen volgensmij.
Beha gaat uit, maar kan niet in mijn nakie slapen, slaap in shirtje/hemd. Moet echt iets om mijn borsten hebben, anders zitten ze in weg. Heb vorig jaar zo'n band (geen idee hoe het heet) voor om je borsten gekocht, heerlijk voor in de warme nachten van de zomer!
Uit. Simpel. Heb een 75E/F, en gaat gewoon uit 's nachts. Overdag is ie aan, omdat ik anders het gevoel heb dat ik alle kanten uit ga hahaha!
Ik slaap altijd met die goedkope versie van die tell-sell bhs (lekkere duidelijke uitleg, sorry ). Dat zijn van die dingen zonder beugels of naadjes of sluitingen, die je gewoon over je hoofd trekt. Helemaal zonder bh vind ik niet lekker slapen. Als ik beweeg voel ik mn borsten dan alle kanten op vallen/hangen/stuiteren en dan kan ik me niet lekker omdraaien. Kan me voorstellen dat bij kleinere borsten helemaal zonder lekkerder slaapt, maar inmiddels ben ik redelijk gewend aan mn bh-dingen en omdat ze best ok zitten vind ik het wel te tolereren. Mn man vind ze wel vreselijk lelijk overigens (helpt ook niet dat sommigen beige zijn...).
Nou ik had toch echt een paar maten groter nog en ik vond het verschrikkelijk snachts met bh! Nu geopereerd en "verplicht" 6 weken met een bh aan moeten slapen ( zonder beugels) Maar wat een verschrikking bah heb dan ook een weekje gesprokkeld want lag zo irritant vreselijk. Ben blij dat ik dat ding s avonds uit kan. Dus voor mij maak grote of kleinere borsten niets uit gewoon dat ding uit
UIT zodra ik in huisoutfit ga 's avonds! Ik heb geen kleine borsten (80E normaal en nu groter doir de zwangerschap) maar heb echt totaal geen vervelend gevoel zonder bh in de avond/nacht hoor
Moet er niet aan denken om met bh te slapen, dus hier gaat hij voor het slapen heerlijk uit. Alleen dadelijk met borstvoeding zal hij weer aan moeten tegen het lekken, maar ik heb al van die comfort beha's gekocht. Miste ik de vorige keer echt, vond het afschuwelijk toen om met beha aan te slapen.