wel of geen bh s' nachts aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door 3vlinders, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hier gaat de bh snachts uit

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Zodra ik thuiskom kleed ik me om en gaan mijn gemakkelijke kleding aan. Mijn bh gaatdan ook uit en snachts vind ik al helemaal een verschrikking.

3. rums

rums Niet meer actief

Geen bh aan snachts

4. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    485
    28
    28
    Ben blij dat m'n bh weer uit kan s'nachts! Na m'n bevalling last van lekkende borsten, zonder bh was het bed zeiknat.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.072
    113
    Uit zodra ik in huispak zit. Heerlijk!!

6. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Uit! En niet alleen 's nachts, als ik 's avonds lekker gedoucht heb en mn pyjama aan doe, laat ik hem ook zeker uit!

7. Alf

Alf Niet meer actief

Klopt! ;) :D

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn 70 E blijft ook om snachts...
    Als ik van die lieve kleine borsten had zou ik constant zonder bh lopen volgensmij. :p

9. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Beha gaat uit, maar kan niet in mijn nakie slapen, slaap in shirtje/hemd. Moet echt iets om mijn borsten hebben, anders zitten ze in weg. Heb vorig jaar zo'n band (geen idee hoe het heet) voor om je borsten gekocht, heerlijk voor in de warme nachten van de zomer! :)

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Met, anders draai ik me om en klem ik mijn eigen tiet ofzo; zou niet de eerste keer zijn ;)

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik slaap naakt dus nee alles lekker uit :)

12. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Uit. Simpel. ;) Heb een 75E/F, en gaat gewoon uit 's nachts. Overdag is ie aan, omdat ik anders het gevoel heb dat ik alle kanten uit ga hahaha! :D:)

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik slaap altijd met die goedkope versie van die tell-sell bhs (lekkere duidelijke uitleg, sorry ;)). Dat zijn van die dingen zonder beugels of naadjes of sluitingen, die je gewoon over je hoofd trekt. Helemaal zonder bh vind ik niet lekker slapen. Als ik beweeg voel ik mn borsten dan alle kanten op vallen/hangen/stuiteren en dan kan ik me niet lekker omdraaien. Kan me voorstellen dat bij kleinere borsten helemaal zonder lekkerder slaapt, maar inmiddels ben ik redelijk gewend aan mn bh-dingen en omdat ze best ok zitten vind ik het wel te tolereren. Mn man vind ze wel vreselijk lelijk overigens (helpt ook niet dat sommigen beige zijn...).

14. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik slaap in een t shirt en een onderbroek :D Geen bh, ik ben koos tietloos.

15. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36

Nou ik had toch echt een paar maten groter nog en ik vond het verschrikkelijk snachts met bh!
    Nu geopereerd en "verplicht" 6 weken met een bh aan moeten slapen ( zonder beugels) Maar wat een verschrikking bah heb dan ook een weekje gesprokkeld want lag zo irritant vreselijk. Ben blij dat ik dat ding s avonds uit kan. Dus voor mij maak grote of kleinere borsten niets uit gewoon dat ding uit :D

16. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee alles uit behalve m'n slip ;)

17. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik lig juist zonder slip en met bh aan. :p

18. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Uit.
    Heerlijk, eindelijk vrij:D.

19. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    UIT zodra ik in huisoutfit ga 's avonds! Ik heb geen kleine borsten (80E normaal en nu groter doir de zwangerschap) maar heb echt totaal geen vervelend gevoel zonder bh in de avond/nacht hoor

20. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Moet er niet aan denken om met bh te slapen, dus hier gaat hij voor het slapen heerlijk uit. Alleen dadelijk met borstvoeding zal hij weer aan moeten tegen het lekken, maar ik heb al van die comfort beha's gekocht. Miste ik de vorige keer echt, vond het afschuwelijk toen om met beha aan te slapen.

Deel Deze Pagina