wel of geen bh s' nachts aan?

Discussie in 'De lounge' gestart door 3vlinders, 31 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Uit! Toen ik BV gaf hield ik de voedings-bh wel aan vond ik fijner.

2. Koon

Koon Niet meer actief

Uit. Behalve als ik slaapdienst heb op het werk. Daarvoor heb ik een softbh zonder beugels gekocht.

3. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Geen bh aan 's nachts. Dan mogen ze van mij vrij rondhangen

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Even een heel andere vraag.. maar ik lees hier behoorlijk wat vrouwen met cup E of zelf F of G.. Dat is toch enorm groot? Ik heb zelf inmiddels een flinke D en dat vind ik echt al behoorlijk en dat terwijl ik 1 met 80 ben en niet erg mager...

Daar zou ik - wanneer ik de mogelijkheden zou hebben - iets aan laten doen.

5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hier 1.60 en een cup 36 E momenteel (sorry UK maat - is in NL 80F geloof ik). En ja: dat is flink, ben er ook niet heel happy mee, maar om me er aan te laten opereren? Nee, zo erg zitten ze me nou ook niet in de weg...

En O/T: soms draag ik 's nachts een BH, en soms niet. hangt van mijn bui af...

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Absoluut zonder! Vond het al niks toen ik een bh moest dragen ivm stuwing s nachts.

7. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Lekker laten hangen die hap ;)

Uit dus ;)

8. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Zeker uit, slaapt veel fijner!

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik ben eigenlijk alleen maar blij met mijn E (soms D) cup borsten. Ja oke ik kan niet zonder bh lopen omdat dat zeer doet. Maar ik laat ook rustig een stukJE decolleté zien juist omdat het 1 van mijn sterkere punten is..

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik ben ook echt wel blij met mijn D / E-cup (schilt al wat, afhankelijk van de BH). En mijn partner houdt er ook wel van :p.
    Al hoeft groter dan dit ook echt niet, want dan lijkt het mij een last te worden.

Maar toch ben ik wel blij dat die beha 's avonds en op dooie dagen uit kan :). Ik heb geen pijn of last als ik zonder rondloop.

11. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    hier slaap ik ook zonder:p ligt veel lekkerder:p

12. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ook ik heb een E cup, maar met BH slapen kan ik echt niet hoor, dus hier gaat hij ook gewoon uit, zodra ik mijn huispak aantrek. :D

En gelukkig zijn mijn borsten nu tijdens BV geven ook zindelijk, dus ook geen voedingsbeha aan s'nachts.

13. Kimkommer

Kimkommer Bekend lid

15 mei 2011
    511
    63
    28
    NULL
    Zonder, ben blij als ik al het strakke uit kan doen. Zit veel beter

14. nono

nono Niet meer actief

Zegt genoeg :D

15. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toen ik net bevallen was sliep ik met een bh, voor 2-3 nachtjes omdat ze zo'n pijn deden zonder. Maar normaal gesproken is dat het beste gedeelte van de dag: Uit!

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ik had 75G voor de zwangerschap, maar ben niet slank. Wel perfect in verhouding (hihihi lekker fout om over jezelf te zeggen :D) met heupen, slanke taille en inderdaad grote borsten. Ik heb er totaal geen last van en vind het zo juist mooi staan. Als je last krijgt van je rug lijkt het me wel vervelend, maar dat heb ik gelukkig niet.

Enige nadeel is het dat kleding die mooi valt in de taille vervolgens te strak zit bij de borsten en andersom, maar dat ligt meer aan de verhouding. Plus dat het lastig is mooie bh's te krijgen in die maten, maar dat is de laatste jaren ook flink verbeterd.

On topic: lekker uit :D

17. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb overigens 85D maar dat is aardig klein in vergelijking met sommige hier :D

Deel Deze Pagina